Afgelopen Zaterdag met een vriedin van me naar blijdorp gegaan om wat foto's te schieten.
De dieren zelf hadden er helaas niet veel fut voor (was wel erg warm) maar er zijn uiteindelijk toch nog wel een aantal leuke/mooie foto's uitgekomen.
Omdat ik nog erg aan het spelen/leren ben met fotografie dacht ik dat het mischien eens tijd was om een testcase ervan te maken. Vooral om te kijken waar ik nog op kan verbeteren.
Heb de, naar mijn idee, beste 10 hier neergezet. (meer hier te vinden)
Hardware bestond uit: Canon EOS 300D + Canon EFS 55-250 IS
Oud beesie, maar doet het prima,tot ik de ISO waardes omhoog gooide in het oceanium.
1: Wolfjes

2: Wilde mus

3: Schildpadje

4: Badderend vogeltje

5: Keeping carefull watch

6: Nemo?

7: IJsbeer zoekt verkoeling

8: Lama lama duck?

9: Come here and kiss me.

10: Gotcha!

Uiteindelijk zijn er helaas flink wat mislukt door reflectie in glas of verkeerd licht. Vooral de vlinder tuin was erg naar voor mn sluitertijd
De dieren zelf hadden er helaas niet veel fut voor (was wel erg warm) maar er zijn uiteindelijk toch nog wel een aantal leuke/mooie foto's uitgekomen.
Omdat ik nog erg aan het spelen/leren ben met fotografie dacht ik dat het mischien eens tijd was om een testcase ervan te maken. Vooral om te kijken waar ik nog op kan verbeteren.
Heb de, naar mijn idee, beste 10 hier neergezet. (meer hier te vinden)
Hardware bestond uit: Canon EOS 300D + Canon EFS 55-250 IS
Oud beesie, maar doet het prima,tot ik de ISO waardes omhoog gooide in het oceanium.
1: Wolfjes

2: Wilde mus

3: Schildpadje

4: Badderend vogeltje

5: Keeping carefull watch

6: Nemo?

7: IJsbeer zoekt verkoeling

8: Lama lama duck?

9: Come here and kiss me.

10: Gotcha!

Uiteindelijk zijn er helaas flink wat mislukt door reflectie in glas of verkeerd licht. Vooral de vlinder tuin was erg naar voor mn sluitertijd
Bier, Whiskey en Metal!!