Toon posts:

Accesoires voor MacBook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Just to be absolutely sure: een vriend van mij komt binnenkort uit Amerika even langs en kan een magic mouse, draadloos toetsenbord en - als ik even push - een Mstand meenemen. Weet iemand overigens of die Mstand een groot ding in de verpakking is?

Vraag 1: werken muis en toetsenbord probleemloos op een Nederlandse MacBook?
Vraag 2: is er maar 1 Mstand, of zijn er verschillende dingen? Met andere woorden kan het misgaan? In deze link staat er bij Canaria een foto van wat ik denk dat het moet zijn. Gaat gewoon om dit ding toch?

Gaat me niet zozeer om het geld, maar waar ik woon zijn deze dingen allemaal niet te krijgen. Dus ik kan ook niet even in de winkel vragen ofzo. Die vriend van mij kan het meenemen maar dan zit ik er ook mee, of het nou goed spul is of niet.

Dus ik wil het even heel zeker weten.

Dank!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07-2025
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 00:13:
Vraag 1: werken muis en toetsenbord probleemloos op een Nederlandse MacBook?
bluetooth is bluetooth. usb is usb. dus ja

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:10

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

En de Mstand zit in een vrij forse doos ja.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als het niet om het geld gaat zou ik de mstand gewoon bij een Nederlandse webshop kopen. Buiten het feit dat hij zoals Nickalicious al zegt in een grote doos zit (ik heb die bij de winkel achtergelaten), is hij ook nog eens behoorlijk zwaar. Ook als je vriend de doos in Amerika weggooit is het een lomp ding om mee te nemen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
mStand is flink verpakt, doos is 20x20x20.

daarnaast is hij bij iCentre maar 50,-, en bespaar je hem ook de moeite om dat ding mee te slepen.

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03-2025

Ramquin

Nu ook met icon!

Maar je kan wel de muis en tobo in de doos van de mstand erbij proppen. En dat shceelt weer verzendkosten, heeft mailamac toen ook bij mij gedaan. :)
EDIT: Ohj, hij komt gewoon langs. -O-

[ Voor 11% gewijzigd door Ramquin op 28-06-2010 11:15 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:22

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Dan nog blijft die doos gewoon groot om 'even' mee te nemen.

Niet om krenterig te doen, maar als je die vriend een plezier wilt doen, raad ik je aan de mStand zelf aan te schaffen :)

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de reacties. Volgens mij sleept hij een Mstand mee. Misschien was ik niet helemaal duidelijk, maar ik betwijfel of Icentre and MailaMac 6000 kilometer verderop bezorgen. Dat is het probleem. Hier wordt geen Apple verkocht en ik ben pas over een paar maanden weer even in Nederland. Maar volgens mij komt de hele zooi er nu aan.

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-01 14:07
Je kan ook gewoon op de Apple site bestelen.

Komen het ze persoonlijk aan je geven :P

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Servertje schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:30:
Je kan ook gewoon op de Apple site bestelen.

Komen het ze persoonlijk aan je geven :P
is wel stukken duurder dan als je het mee laat nemen.

• iRaptor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-11-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:27:
...Hier wordt geen Apple verkocht...
OK, nu ben ik wel heel erg benieuwd waar jij je op deze grote wereld bevindt. :P

Verwijderd

Topicstarter
Jahaa.... Geloof mij maar dat hier niemand iets komt brengen van Amerikaanse makelijk :) Behalve mijn vriend dan, die morgen een mooie magic mouse en keyboard zou moeten komen brengen. Nou die verrekte Mstand nog. Wordt voorlopig een kartonnen doos ben ik bang.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de spullen maar ben er niet happy mee. De enter-toets ligt horizontaal op het toetsenbord, en op mijn Mac is-ie verticaal. Dat wordt dus lastig met gebruik thuis en onderweg.

Ik dacht dat die magic mouse side squeeze buttons had. Heb ik me blijkbaar in vergist. Bureablad en Expose kunnen nu niet meer zo makkelijk, moet ik naar de hoeken van het scherm (vind het juist zo lekker met die vier vingers). En zijwaarts swipen met vier vingers, zodat je de open programma's moet sluiten, kan al helemaal niet meer. Zuigt.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:22

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica