Vanmiddag naar een museum geweest waar e.e.a. over Goud geëxposeerd stond.
Tot mijn verbazing kwam ik daar een gouden versie van het apparaatje tegen dat ik enkele weken geleden geïmporteerd heb uit Amerika.
Hierbij enkele foto's van een met bladgoud bedekte iPad
De iPad in de vitrine:

De beschrijving:

De achterkant:

Opvallend is dat dit apparaatje op de achterkant geen beschrijving
heeft van het type (zoals bij alle versies het geval is); enkel een groot Apple logo is zichtbaar.
(3G of niet? en 16 / 32 / 64 Gb?)
Ook geïnteresseerd?
Werp er een blik op in het Catharijneconvent in Utrecht.
Naast de iPad zijn er overigens veel interessante Gouden (en niet gouden) objecten te vinden.
Aan het einde van de expositie zal de iPad worden geveild; ik denk dat je diep in de buidel
mag tasten voor dit speciaal in opdracht van het Catharijneconvent gemaakte, met bladgoud bedekte snufje.
Hier wat info over het met bladgoud bedekken; als je het zelf ook wil laten doen.
Tot mijn verbazing kwam ik daar een gouden versie van het apparaatje tegen dat ik enkele weken geleden geïmporteerd heb uit Amerika.
Hierbij enkele foto's van een met bladgoud bedekte iPad
De iPad in de vitrine:

De beschrijving:

De achterkant:

Opvallend is dat dit apparaatje op de achterkant geen beschrijving
heeft van het type (zoals bij alle versies het geval is); enkel een groot Apple logo is zichtbaar.
(3G of niet? en 16 / 32 / 64 Gb?)
Ook geïnteresseerd?
Werp er een blik op in het Catharijneconvent in Utrecht.
Naast de iPad zijn er overigens veel interessante Gouden (en niet gouden) objecten te vinden.
Aan het einde van de expositie zal de iPad worden geveild; ik denk dat je diep in de buidel
mag tasten voor dit speciaal in opdracht van het Catharijneconvent gemaakte, met bladgoud bedekte snufje.
Hier wat info over het met bladgoud bedekken; als je het zelf ook wil laten doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Eric Oud Ammerveld op 27-06-2010 23:28 ]
-=@@D=- Macbook Pro 16"