FTTx project: "WES-A-Far-net"

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eclips
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-07 20:17
Hallo,

Volgens de postcode check van bbned kan ik 100Mb/s up en down krijgen. Maar ik kan hier totaal geen informatie over vinden... De project naam is "WES-A-Far-net". Op een andere forum heb ik dezelfde vraag gevonden maar met dit als project naam: WES-C-Far-net.

Het lukt me niet om een provider te vinden die mij glasvezel aan bied in mijn regio. Heeft iemand enig idee wat waar en wie?

~ Eclips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:02
Zal wel bugged zijn, ik heb hetzelfde, en ik weet 100% zeker dat er bij mij geen glasvezel mogelijk is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 08:49
Axelfoley007 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:40:
Zal wel bugged zijn, ik heb hetzelfde, en ik weet 100% zeker dat er bij mij geen glasvezel mogelijk is :')
Inderdaad een bugje. Ik ga de admins bij BBNED even informeren.
add: toch geen bugje.. dat zijn wholesale glasvezeldiensten.. Dus je kunt glasvezel krijgen maar dat kost wel aardig wat geld (maandelijkse kosten + kosten graafwerkzaamheden).

[ Voor 23% gewijzigd door denan op 28-06-2010 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 11:05
Ook ik heb volgens BBNed de mogelijkheid tot FTTX via WES-A-Far-net. Wellicht dat het een project van BBNed is, ik kan er in ieder geval niets over vinden op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:32
Zit even te kijken, staat er bij mij ook, maar dan WES-B-Far-net.
Nou weet ik dat in onze gemeente ook glasvezel aangelegd zou gaan worden, mits de gemeente er uit kwam met de glasvezelbedrijven (gemeente Lochem). Het zou in principe kunnen bij mij dus dat het er in de toekomst aan zit te komen, maar nu is dat absoluut nog niet mogelijk.

Edit: kan me voorstellen dat het om aanleg van FTTH/FTTC in etappes gaat. Eerst A, dan B en dan C.
Ook maar even geïnformeerd bij BBNed.

Edit 2: Thanks denan voor de info :)

[ Voor 20% gewijzigd door EDIT op 28-06-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/693p8n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 08:49
Iedereen krijgt de optie te zien aangezien het hier om een wholesale postcodechecker gaat. Dat wil echter niet zeggen dat het betaalbaar is voor particulieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:17:
Zit even te kijken, staat er bij mij ook, maar dan WES-B-Far-net.
Nou weet ik dat in onze gemeente ook glasvezel aangelegd zou gaan worden, mits de gemeente er uit kwam met de glasvezelbedrijven (gemeente Lochem). Het zou in principe kunnen bij mij dus dat het er in de toekomst aan zit te komen, maar nu is dat absoluut nog niet mogelijk.

Edit: kan me voorstellen dat het om aanleg van FTTH/FTTC in etappes gaat. Eerst A, dan B en dan C.
Ook maar even geïnformeerd bij BBNed.

Edit 2: Thanks denan voor de info :)
Al reactie van BBned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:32
Kreeg een standaardreactie terug, namelijk dat ik contact op moest nemen met hun resellers over de mogelijkheden en de kosten.
Echter de reactie van denan geeft denk ik het juiste aan:
toch geen bugje.. dat zijn wholesale glasvezeldiensten.. Dus je kunt glasvezel krijgen maar dat kost wel aardig wat geld (maandelijkse kosten + kosten graafwerkzaamheden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
Nu alleen nog vdsl erbij ;)

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Pagina: 1