Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het scherm van mijn 6710b dichtklap dan is het beeld uit. Weet iemand hoe ik dat weer aan kan krijgen? Nu start ik de computer opnieuw op, maar er moet toch een beter manier zijn?

Hetzelfde als de accu bijna leeg is. Dan valt het beeld weg, maar de computer blijft nog wel aan. Als ik dan de voeding weer aansluit, dan krijg ik niet automatisch weer beeld. Ook dan is de enige manier de computer opnieuw opstarten. Ik hoop dat iemand weet wat hoe ik mijn beeldscherm weer kan activeren zonder de computer opnieuw op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank__B
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 13:20
Volgens mij gaat hij in beide gevallen in de slaapstand staan. Dit kan je aanpassen in het configuratiescherm bij energiebeheer. Je kan hem daar ook zo instellen dat je computer gewoon aan moet blijven staan wanneer je die handelingen doet. Behalve als je accu leeg raakt, dan gaat hij automatisch in de slaapstand, of hij schakelt hem helemaal uit. Dit kan je volgens mij niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perconte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:25
Als het goed is moet je met een druk op de aan/uit knop de laptop uit de slaapstand kunnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:21
Bij de HP website staat een installer met daarin "Default settings" voor je oa. je energie beheer. Had hier ook wat problemen daarmee, na het draaien van de settings werkt het nu goed.