[Snow Leopard] Newsreader voor iMac

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Weet iemand een nieuwsreader voor de iMac met waarmee je kan zoeken, reparen en uitpakken. Dus alles in een? Ik heb op binaries4all gekeken en daar worden wel wat programma's genoemd maar die zijn niet alles in een. Daarnaast biedt google ook geen soelaas Misschien dat jullie iets kunnen aanraden?

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
sabnzbd

www.degroot-it.nl

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:40

HaterFrame

Well... Poo came out!

I am the great Cornholio!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:18

BioHazard

*\o/*

Of Unison.

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:16
Zeker weten Unison, veel minder problemen om in te stellen en een prachtige grafische interface, zeker na de laatste update is Unison er erg op vooruit gegaan!
Sabnzbd is natuurlijk wel leuk, omdat het gratis is, maar als je iets zoekt wat vergelijkbaar is met Newsleecher (imo een van de beste newsreaders voor Windows), dan kom je toch al snel uit bij Unison.

Verwijderd

Wat hierboven wordt gezegd^

Unison is een prachtige interface, van een gerenomeerd mac software ontwikkelings bedrijf en vergelijkbaar met Newsleecher op windows.

Sabnzb is ook erg goed alleen zodra er geen tijd meer is voor ontwikkeling zit je ermee, en vooral de gratis mac software (OpenFTD, VLC) wordt niet snel opgepakt door iemand anders i.t.t op Linux.

dus heb je er 20 dollar voor over ga je voor unison.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Unison is betaald en mij te veel poespas (libraries en mediaspelers en weet ik het allemaal niet).

Wil je doen wat je zegt dat je wilt doen (gewoon downloaden, repareren en uitpakken), dan is SabNZBd+ mijnsinziens het relaxed.

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:27
Kijk maar eens naar nntgrab. Hier: http://www.nntpgrab.nl/
Met Mac Par de Luxe pakt hij ook alles uit en ruimt alles netjes weer op.

Werkt als een speer en is gratis. Geen supersearch maar doet wat ie moet doen. En vooral erg simpel in gebruik.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
NZBVortex

http://www.nzbvortex.com/site/

Edit: oh, je wilt ook zoeken. Dat kan 'ie helaas niet. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Frietsaus op 28-06-2010 16:10 ]

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Met unison werkt het hier super.
De "ingebouwde" nzb search engine werkt naar behoren, het (eventueel) downloaden van par bestanden gaat intelligent, hij pakt zelf uit en ruimt ook nog eens netjes de troep op.

Enige nadeel is dat 't niet gratis is, maar gezien mijn gebruik vind ik dat allerminst erg (daarnaast heb ik de licentie met een of andere actie ook nog eens stinkend goedkoop kunnen aanschaffen).

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:13
Gebruik al tijden Sabnzbd (op OSX) maar heb Unison eens gedownload om dat te gaan proberen. De mooie interface trok mij wel en het zou leuk zijn als ik dan van die lelijke Sabnzbd kon afstappen.

Conclusie: helaas. Een aantal belangrijke features missen (automatisch NZB's oppakken uit een map, van afstand besturen met iPhone enz enz.) en sommige features gebruik ik niet (zoals het lezen van groepen). Daarbij kon hij eerst niet lekker verbinding maken met mijn payserver (Eweka) en toen ineens wel terwijl het wachtwoord hetzelfde was...heel vreemd. Ook is hij er twee keer uitgeknald.

Jammer maar helaas, ik raad de TS dus Sabnzbd aan

PSN: Sluuz

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Blijkbaar zijn er toch een hoop mensen die zo'n ingebouwde search gebruiken, dat wist ik niet. Ik gebruik hier eigenlijk alleen gewoon de websites voor. Al moet je voor spots toch bij de fora of communities zijn. Met een search kom je er gewoon vaak niet.

Overigens ondersteunt Sabnzbd ook slim downloaden van par's, opruimen etc.

Maar grootste voordeel vind ik persoonlijk dat je geen complete interface krijgt met heel veel meuk die je niet gebruikt.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-01 19:39
SABnzbd heeft:

Rss feeds
Er zijn 100-en scripts voor te krijgen
Is "UI loos"
Ondersteunt verschillende index sites
Gratis
Actieve community
etc

Ik heb ook een Unison licentie omdat toen de tijd (jaar of 7 geleden) het enige bruikbare programma was op de mac om dingen van usenet af te trekken. 2.0 is verbeterd maar ondanks dat minder goed dan SAB imo.
Pagina: 1