Ontploffend toestel

Pagina: 1
Acties:
  • 6.633 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een extern toestel gekocht dat aan de PC kan verbonden worden via usb.
In het toestel (het type doet er niet echt toe) moet een 9V batterij zitten om te kunnen werken.
Tijdens het insteken van deze batterij had ik per ongeluk de polariteit omgedraaid: gevolg: het toestel gaf een knal en er kwam een steekvlam uit! Het bleef nog even verder branden en was toen overleden.
Ik heb uiteraard de fabrikant gecontacteerd en die beweerde dat men uiteraard in geen enkel geval de batterij omgekeerd mag verbinden ("dat is toch logisch"). Het leek mij dat ze van dit probleem op de hoogte waren en het wilden minimaliseren en vooral de schuld in mijn schoenen wilden schuiven.
Ik vroeg me af of het zo maar kan dat een toestel ontploft in iemands handen tijdens het eenvoudigweg omdraaien van de polariteit. Wijst dit niet op een designfout?
Kan ik dit ergens melden bij een officiële instantie (welke)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Je hebt het toch zeker zelf gesloopt door kortsluiting te maken?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel in principe lijkt mij dat je in recht staat ,maar vertel wat voor dingetje het is.
Zo`n speaker setje van Trust zeker?
Ik had n.l precies het zelfde ,alleen zag ik geen steekvlam ,wel rook & smeulen en toen was ie kapot.

Volgens mij de KEMA ,gaat over electri-keuring :)
Wikipedia: KEMA-KEUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Los van het feit dat het natuurlijk niet de schuld van de fabrikant is dat jij de batterij er verkeerd om in doet, is 'een toestel' ook niet echt een duidelijke omschrijving waarvan je de batterij hebt willen verwisselen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Natuurlijk zou je de polariteit niet moeten omkeren, maar het kan wel gevaarlijk zijn en het is niet echt netjes dat de boel ontploft als je dat wel doet. Een grote sticker met "Danger for explosion" zou wel gepast zijn...

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:11
Het implementeren van reverse polarity protection is echt peanuts voor dit soort laagvoltages.
Dus ik gok dat je goedkope rommel hebt gekocht. Fabrikant lijkt me moreel verantwoordelijk, wat in de praktijk betekend dat jij voor de kosten mag opdraaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hoort in principe wel een diode in te zitten die voorkomt dat zulk soort dingen kunnen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

UIt je verhaal lees ik niet dat je toestel ontploft is, maar er enkel een componentje opgeblazen is.
Overdrijven is een kunst.

Batterij verkeerd om, de rook is er uit en klaar. stom van jou dat de batterij verkeerd om zit, en stom van de fabrikant omdat dit bijna altijd met een enkele diode te beveilegen is.
Mits het vehaal klopt heb je een kwalitatief laag produktgekocht de prijs zal er wel naar geweest zijn.

dus even slikken en weer doorgaan

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
misschien ter verduidelijking: de batterij zat er niet omgekeerd in (dat gaat niet met 9V), ik had enkel omgekeerd contact gemaakt en toen was er de steekvlam.
Sterke reactie van Fish trouwens: ik geef toe dat niet het hele toestel ontplofte, maar enkel 1 component ervan.
kwalitatief laag: dat lijkt mne wel duidelijk. Prijs? enkele honderden euros...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
edit: blijkbaar kun je als consument geen melding doen bij de VWA...

[ Voor 90% gewijzigd door Henk007 op 27-06-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je het over dan?

'Een toestel' zegt echt helemaal niets.

Zeg nou eens gewoon wat je precies hebt gedaan. Of ie nou erin zat of niet, je hebt em verkeerdom aangesloten en daardoor dit probleem veroorzaakt. Beetje flauw dat je nu iemand anders daarvan de schuld wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02
Designfout? Denk het niet. Gewoon niet helemaal foolproof. Imho heeft de foolproof-heid niet zoveel met de kwaliteit van een apparaat te maken.
Geef gewoon toe dat je zelf gewoon een foutje hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henk007 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:46:
edit: blijkbaar kun je als consument geen melding doen bij de VWA...
Ik heb het vermoeden dat TS Belgisch is :X, maar kan het mis hebben natuurlijk.

Heeft het product wel een CE markering?
Afbeeldingslocatie: http://www.galileo2000.nl/new/nl/producten/Galileo/sport_&_fitness/images/CE-Logo.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
een 9V batterij er omgekeerd insteken gaat gewoon niet! er was contact gedurende 3ms en het ding ontplofte (excuseer: de "component" gaf een harde knal en er kwam een steekvlam uit)
Ik vind dat niet normaal
ben idd belgisch en ding heeft ce

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:56
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:15:
een 9V batterij er omgekeerd insteken gaat gewoon niet! er was contact gedurende 3ms en het ding ontplofte (excuseer: de "component" gaf een harde knal en er kwam een steekvlam uit)
Ik vind dat niet normaal
3ms? Hoe heb je dat zo nauwkeurig kunnen meten?

[ Voor 3% gewijzigd door Mercarra op 27-06-2010 20:19 ]

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:25
Ik vind dat niet normaal
Wat een cliffhanger heeft dit topic. En schreeuwen gaat zo lastig op internet, maar... WAT VOOR APPARAAT WAS HET? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:44
Ik vind dat niet normaal
Is het nou zo moeilijk om even te vertellen wat het precies is? 'Toestel' is compleet nietszeggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik vind dat niet normaal
Nu nogmaals (3rde keer), om WAT gaat het nu precies? Zelffabrikaat knutselding, een cheap-ass speaker setje?

Eerst was het toestel, nu component.. lekker wazig allemaal.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 27-06-2010 20:22 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is een electrisch toestel, ik zie niet in wat het uitmaakt of het nu om een speakerset, een muis, een microfoon of een monitor gaat. Zijn er randtoestellen die wel mogen ontploffen dan?
ik ken weinig zelffabrikaat knutseldingen die een CE markering hebben.
De prijs ervan doet er niet toe imho: die zaken mogen gewoon niet ontploffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:31:
ik zie niet in wat het uitmaakt of het nu om een speakerset, een muis, een microfoon of een monitor gaat.
Wat wil je nu eigenlijk met dit topic? Als jij al niet eens de moeite wilt nemen om aan te geven om wat voor toestel het gaat, waarom zouden anderen dan moeite moeten doen om jou te helpen?

Open kaart spelen of het zelf uitzoeken. Mooie keuze, toch? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:11
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:43:
misschien ter verduidelijking: de batterij zat er niet omgekeerd in (dat gaat niet met 9V), ik had enkel omgekeerd contact gemaakt en toen was er de steekvlam.
Sterke reactie van Fish trouwens: ik geef toe dat niet het hele toestel ontplofte, maar enkel 1 component ervan.
kwalitatief laag: dat lijkt mne wel duidelijk. Prijs? enkele honderden euros...
Als dat ding enkele honderden euro's heeft gekost, is het onacceptabel dat er geen reversed polarity op zit.
Ik zou dat in ieder geval niet zomaar accepteren. Als je dan uitschiet met een batterij is je apparaat al kapot.
Wat je er tegen kan doen is een tweede, maar ik zou verhaal proberen te halen bij de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:32:
[...]

Wat wil je nu eigenlijk met dit topic?
ik wilde gewoon weten of het normaal was of een electrisch toestel ontploft indien men de batterij er omgekeerd insteekt en of er een instantie is waar ik zoiets kan aangeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:35:
[...]

ik wilde gewoon weten of het normaal was of een electrisch toestel ontploft indien men de batterij er omgekeerd insteekt en of er een instantie is waar ik zoiets kan aangeven...
Het scheelt nogal wat er kapot gaat. Om dat te bepalen, zal je toch kunnen vertellen waar het om gaat. Een afstandsbediening, een zaklamp of een apperaat voor intern plezier, allemaal andere werkingen met andere risico's voor doorbranding/sluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:35:
[...]

Wees nu eens concreet om wat voor een apparaat het gaat, dan kan er gerichter antwoord op je vraag worden gegeven. Nu wordt het voor je ingevuld en is het logisch dat het om een aanname gaat dat het goedkoop prul was, maar het blijkt om een apparaat te gaan van enkele honderden euro's.

Het enige feitelijke wat erover gezegd kan worden is hier al gezegd. Om wat voor een apparaat gaat het nu?

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:50

HaTe

haat niet

Het gaat om een dildo.
Inderdaad niet fijn als die ontploffen!

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:50
Hmmm dat dacht ik ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TS doet zo krampachtig over wat voor apparaat het nu precies is dat het toch wel iets anders moet zijn dan een paar goedkope Trust boxjes :P. Ik gok dat het een "Interactive Fleshlight (USB)" is :').

Plaatje zoek je er zelf maar bij ;).

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:31:
het is een electrisch toestel, ik zie niet in wat het uitmaakt of het nu om een speakerset, een muis, een microfoon of een monitor gaat. Zijn er randtoestellen die wel mogen ontploffen dan?
ik ken weinig zelffabrikaat knutseldingen die een CE markering hebben.
De prijs ervan doet er niet toe imho: die zaken mogen gewoon niet ontploffen
Lol schaam je je voor dat 'toestel' ofzo?

[ Voor 8% gewijzigd door Compizfox op 27-06-2010 20:53 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06-2023
Usb gymnastiek toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

wat maatk het uit wat voor apparaat het is...ding moet gewoon niet ontbranden bij verkeerd om aansluiten...alleen al niet omdat het ding geen brand mag veroorzaken bij een simpele fout van gebruiker......ofwel het ding had een jack aansluiting moeten hebben zoals nokia laders dat hebben ofwel het ding had polarity beveiliging moeten hebben, zodat je niet per ongeluk je polen kan verwisselen.

Overigens kan 9 V wel zonder problemen verkeerd om aangesloten worden en ik vraag me meer af hoe de bron aagesloten wordt dan wat voor apparaat het is...voor mijn part een auto accu....ding moet gewoon niet branden......mooi verhaal, ff opladen als domme consument (en die zijn er een hoop gezien de verkoop cijfers van infenieure producten) en je brandt je huis plat......onder motto; normaal gesproken laadt hij maar op uw manier ontploft hij.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin013
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:01
lekker vaag topic ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Laatst online: 10:56
Als de TS zo beschaamd is over het toestel (wat het wss wel een dildo/vibrator/.. maakt) waarom maak je dan een topic over dit?

Ik zie nergens duidelijk staan in welke prijsklasse dit toestel is te vinden dus ik zie totaal geen reden om dit allemaal te verzwijgen. :)

Als je zo beschaamd bent om het te zeggen, koop het dan niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Wat een vaag topic zeg, geef anders gewoon even aan wat voor ding het is dat "ontploft" dan is er ook wat zinnigs over te zeggen.

@Hierboven: Hebben ze die dingen dan op USB :P

[ Voor 16% gewijzigd door ik222 op 27-06-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om dit soort problemen te voorkomen vraagt mijn echtgenote ook altijd of ik de batterijen wil vervangen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

misterdoom schreef op zondag 27 juni 2010 @ 21:04:
Als de TS zo beschaamd is over het toestel (wat het wss wel een dildo/vibrator/.. maakt) waarom maak je dan een topic over dit?

Ik zie nergens duidelijk staan in welke prijsklasse dit toestel is te vinden dus ik zie totaal geen reden om dit allemaal te verzwijgen. :)

Als je zo beschaamd bent om het te zeggen, koop het dan niet!
jullie maken ervan dat het een beschamend apparaat kan zijn en jullie maken ervan dat ie goedkoop is/prijsklasse....ding moet gewoon niet kunne ontploffen.....was het een Iphone/Ipad geweest dan was de wereld te klein geweest.............als je je lader aansluit mag het ding niet kunnen ontbranden........

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Laatst online: 03-04-2015
Dit is het apparaat van TS :D
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2hhn0pd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:47

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Seesar schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:59:
wat maatk het uit wat voor apparaat het is...ding moet gewoon niet ontbranden bij verkeerd om aansluiten...
Daar sluit ik me volledig bij aan, dus het lijkt me toch een garantiegevalletje. Kapot gaan door een gebruikersfout is één, maar gewoon door per ongeluk even een batterij er verkeerd tegenaan zetten is toch wel het andere uiterste.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
@emile Maar waar moet die 9V batterij dan?

Een ompoolbeveiliging kost ook weer wat. En als je een goedkoop product maakt is elke bezuiniging welkom. Want een goed ompoolbeveiliging is niet zomaar een diode. Een simpele diode zorgt namelijk voor eens spanningsval. En op 9V is dat behoorlijk wat. Er zijn hele ingewikkelde methodes om dat goed op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt freee, seesar en de anderen die zich tot de vraag beperken.
Jammer genoeg weet ik nog steeds niet waar ik dit ergens kan melden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Seesar schreef op zondag 27 juni 2010 @ 21:11:
[...]

jullie maken ervan dat het een beschamend apparaat kan zijn en jullie maken ervan dat ie goedkoop is/prijsklasse....ding moet gewoon niet kunne ontploffen.....was het een Iphone/Ipad geweest dan was de wereld te klein geweest.............als je je lader aansluit mag het ding niet kunnen ontbranden........
Ne hoor dat komt gewoon door de vaagheid van de ts.
Het apparaat is ook niet ontploft. enkel een component is stukgegaan (ok een vonk)

als die nou een chinees prul had gekocht voor 2 euro dan kun je het verwachten, maar niet bij een paar honders euro, wat die pas later verteld. dan mag je echt wel een beveiliging verwachten

wat betreft de vraag
kassa, consumentenbond, leverancier, etc

[ Voor 12% gewijzigd door Fish op 27-06-2010 21:23 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het lijkt me vrij essentieel wat voor toestel het is. Ook het merk en het type en waar je het gekocht hebt (een Nederlandse webshop is dan genoeg info, maar als je dat niet wilt vermelden kan het ook meuk uit China zijn). Als je een vibrator (gaan we maar even van uit dan) op USB besteld hebt via Dealextreme dan kun je dit soort dingen verwachten ja.

[ Voor 25% gewijzigd door Marzman op 27-06-2010 21:25 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TS probeer Google eens. Ik heb gezocht op "product veiligheid belgie" en dan kom ik hierop uit: http://www.belgium.be/nl/...ducten/productveiligheid/

Daar staan een paar overheidsdiensten vermeldt die iets van doen hebben met productveiligheid. De bijbehorende telefoonnummers kun je daar ook vinden. Dit lijkt goed startpunt voor jouw vraag. Zij zullen echter ook vast willen weten wat voor een apparaat het is, dus als je dat niet kenbaar wil maken dan zal ook die route moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 21:19:
bedankt freee, seesar en de anderen die zich tot de vraag beperken.
Jammer genoeg weet ik nog steeds niet waar ik dit ergens kan melden. Iemand een idee?
Ligt er een beetje aan wat voor apparaat het is :X

* Fairy rent hard weg

[ Voor 7% gewijzigd door Fairy op 27-06-2010 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freee!! schreef op zondag 27 juni 2010 @ 21:15:
[...]
Daar sluit ik me volledig bij aan, dus het lijkt me toch een garantiegevalletje. Kapot gaan door een gebruikersfout is één, maar gewoon door per ongeluk even een batterij er verkeerd tegenaan zetten is toch wel het andere uiterste.
Ja en nee... opzich ben ik het met je eens, maar wederom hangt dit af van de prijs van dit product. Bij een cheap-ass-whatever is dit 'enigsinds te verwachten' (helaas).

TS: je begrijpt dat je, als je een klacht wilt indienen, zal moeten aangeven wat voor apparaat het betreft? Dat je dat hier niet wilt is je goed recht (al werkt het natuurlijk wel speculatie in de hand ;) ), maar het is vrij ingewikkeld een klacht in te dienen zonder onderwerp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

fish schreef op zondag 27 juni 2010 @ 21:19:
[...]

Ne hoor dat komt gewoon door de vaagheid van de ts.
Het apparaat is ook niet ontploft. enkel een component is stukgegaan (ok een vonk)

als die nou een chinees prul had gekocht voor 2 euro dan kun je het verwachten, maar niet bij een paar honders euro, wat die pas later verteld. dan mag je echt wel een beveiliging verwachten

wat betreft de vraag
kassa, consumentenbond, leverancier, etc
Naar mijn mening kun je dat niet zeggen zolang je niet weet waarover het gaat. Als ik 'een nieuwe laptop' koop van 300 euro en er is iets aan stuk gegaan kan ik ook op hoge poten terug omdat dat niet zou mogen, ongeacht of het mijn fout is en of de storing zou mogen gebeuren. Wanneer blijkt dat 'een nieuwe laptop' de nieuwste Apple Macbook Pro blijkt te zijn praat je toch wel over iets heel anders; als ik dát ding koop voor dusdanig weinig geld weet ik ook wel dat dat er iets niet helemaal in orde kan zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Bastiaan op 27-06-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bastiaan
Dat is onzin wat jij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Want? Als ik een paar honderd euro uitgeef aan iets moet ik er dan maar van uitgaan dat het fatsoenlijke kwaliteit is en spanningsbeveiligingen heeft, alléén omdat het een paar honderd euro kost?
Zo goed onderbouwd ook; dank je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royjn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 08:53
Waarschijnlijk een elco ontploft als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:58

LauPro

Prof Mierenneuke®

Volgens mij moet de TS hier zijn:
Veiligheidsnormen van de EU promoten
De kennis van consumenten vergroten en daarmee verantwoord gedrag bevorderen zodat gezondheidsrisico’s afnemen
Ze hebben ook een meldpunt zo te zien...
offtopic:
Ads door Google
Kringcomputers _O- * LauPro doet nog een pilsje :D

[ Voor 15% gewijzigd door LauPro op 27-06-2010 22:13 ]

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@chicaneBT: bedankt voor de link, daar kan ik mee verder
Al de rest die menen dat de prijs van het produkt ertoe doet en los van het feit dat ik een dure vibrator heb gekocht ;): er zijn geen andere wetten van toepassing op goedkope produkten dan op duurdere concurrenten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTimX
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 12:26
Als jij zo'n USB euroknaller gadget, bijvoorbeeld van DX of welke chinese wholesaler dan ook, is het niet gek dat het electronisch niet goed in elkaar steekt... Er zal dan ook niemand zijn die zich daarom gaat bekommeren hoor. Bij een groter apparaat, dat hier gewoon gekocht is en inderdaad aan de europese standaarden voldoet, ligt dat anders.

Tot wie je je in dat laatste geval moet wenden, hangt toch wel af van wat het is... Het doet hier mijns inziens dus zeker ter zake om wat voor soort product het hier gaat.

EDIT: Niet dat het iemand wat aangaat om welk voor product het dan ook gaat, maar als je een completer antwoord wilt dan wat je nu hebt is dat gewoon noodzakelijke informatie.

[ Voor 15% gewijzigd door TimTimX op 27-06-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 22:15:
Al de rest die menen dat de prijs van het produkt ertoe doet en los van het feit dat ik een dure vibrator heb gekocht ;):
Als ik jouw posthistory bekijk zie ik meteen dat jij het helemaal begrepen hebt. Wat hebben die losers er mee te maken om welk apparaat het gaat? Je zou ze natuurlijk kunnen behoeden dat ze hetzelfde product zouden kopen met deze grote designfout, maar wat schiet jij er nou mee op?

Ze moeten gewoon je vraag beantwoorden en voor de rest hun bek houden, wat denken ze wel niet? Sowieso andere mensen helpen is voor nerds zonder leven, echte mannen zoals jij stellen alleen maar vragen en die moeten verdorie gewoon zonder gezeik snel beantwoordt worden. Wat heb je anders aan een helpdesk?

/sarcasme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:32
@^wt heb jy gesmoked dan, ik zie gewoon niet wat jij hebt gequote xD.
Maar verder heb je helemaal gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit wordt bijna een HK waardig topic, welk randapparaat voor de PC (of in die zin), welke werkt op een 9V batterij, kan kapot gaan door de batterij er verkeerd in te doen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sowieso, waarom werkt het niet op 6 volt? Heb je geen configuratiemanager nodig om de batterij er goed in te doen (zie googleadd :p )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:47

Slapstick

Me, myself or I

Wie van de GoT knokploeg gaat er na een sexshop om te vragen welk cheap-ass ding er een 9v nodig heeft :?

[ Voor 67% gewijzigd door Slapstick op 27-06-2010 23:19 . Reden: tweede pagina lezen blijft een vak ]

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Volgens mij is 't een Apple-product. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Was het geen computergestuurde ontsteker voor bijv. een controlled demolution? Met als voeding dan een 9v blok? Lijkt mij wel dat zo'n ding een klein fikkie geeft bij onkundig gebruik. Die prijs zal dan wel komen doordat het ding vrij exclusief en gevaarlijk is.

Of je vertelt natuurlijk gewoon wat het wel was...

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol @ ad:
Ads door Google
Kringcomputers
Voor handelaren en particulier drie mnd garantie op alle hardware
www.kringcomputers.eu
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Vampke, mag ik je even heel hard hierop wijzen:
Het algemeen beleid #quickstart

Jij mag misschien vinden dat het irrelevant is wat voor toestel het hier betreft. Als je het zo goed weet heb je onze hulp niet nodig...

Wil je wel hulp, dan dien je volledig te zijn, en vragen om informatie zinnig te beantwoorden. Dat doe je hier herhaaldelijk niet, met als gevolg dat anderen geirriteerd raken en jij hoegenaamd geen antwoorden krijgt waar je wat mee kunt. Dat heb je geheel jezelf te danken :o

Zo is dit topic volstrekt zinloos, dus gaat hij dicht.

En inhoudelijk: de normen die aan "toestellen" gesteld worden verschillen per categorie apparaat en per land. Zonder te weten wat voor apparaat het is, en waar het gekocht is, kan niemand je een sluitend antwoord geven. Sowieso is het overduidelijk een geval user-error als je zelf iets verkeerd om aansluit, maar of het antwoord van het bedrijf terecht is hangt helemaal af van wat voor doelgroep bediend wordt. En daar wil je niks over zeggen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.