Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TS] Camera beelden MTS, 1 bestand van maken.

Pagina: 1
Acties:

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:43

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een heleboel losse videobestandjes, die ik heb opgenomen met mijn Sony camera. Nu zijn het losse FullHD .MTS-bestanden. Ik wil er graag 1 MTS,TS, of M2ts maken; dat lukt me alleen niet.

Ik heb TSremux en TSmuxer geprobeerd, maar telkens krijg ik als output alleen het 1e videobestand. :?
Hieronder heb ik een screenshotje geplaatst.

Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/1701/naamloosqp.jpg

Zo moeilijk kan het eigenlijk toch niet zijn? Voor zover ik weet zijn MTS en M2TS bestanden hetzelfde als .TS

Mvg

Gulfstream G650

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 09:50
wat je nu doet is meerdere video en audiostreams in 1 bestand plakken. Als je met VLC afspeelt kan je waarschijnlijk de andere tracks wel selecteren. Jij wil ze mergen, niet muxen. ;)

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:43

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Oehhhhhhh, dus nu snap ik het. Er zitten in 1 bestand meerdere "streams" zeg maar, net als de geluidsstreams die je altijd hebt in verschillende formaten. :) Even kijken.. mergen...

:D Het moest als volgt: Je "ADD" het 1e videobestand, daarna klik je voor de overige bestanden die je erachteraan wilt plakken "JOIN". :) Daarna muxen... Maar klopt het dat het bestand dan gewoon 1 "voltooid" TS-bestand is? Waarmee alle programmas mee om kunnen gaan, wnat normaal haalde ik het bestand altijd nog door TSremux zodat de index o.i.d. van het TS bestand opnieuw werd opgebouwd.

[ Voor 53% gewijzigd door SalimRMAF op 27-06-2010 15:10 ]

Gulfstream G650