Nikon D70, wat is hij nog waard ?

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Ik heb een vraag want ik kan in de pricewatch niks vinden over de prijs van deze dSLR. Mijn vraag is dan ook wat hij nog waard is. Ik zou die van mij wellicht willen verkopen en wat zou ik er dan nog voor kunnen vragen. Het gaat hier alleen de body, ik heb er wellicht ook nog een standaard lens bij. Dus wat is de Nikon D70 body waard zonder lens en wat is hij waard met lens waard die bij deze kit zit. Ik heb ook even al op marktplaats gekeken en daar gaat het over prijzen tussen de 100 en 300 euro. Onder de 200 euro is meestal alleen de body en boven de 200 euro is het veelal de kit die er aangeboden wordt.

Alvast bedankt voor de hulp.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Grappig dat je met die vraag komt, ik heb daar ook naar zitten kijken ;)

Veelal geven prijzen op sites als Tweakers.net V&A, marktplaats en speurders een goed beeld van wat iets waard kan zijn. SF is overigens geen plek om dit soort zaken te laten taxeren dus je zult het toch moeten doen met de inzichten die je elders op internet over dit toestel en objectief tegenkomt.

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:27

Naboo

#WINNING!! DUH!

madmaxnl schreef op zondag 27 juni 2010 @ 13:07:
Ik heb ook even al op marktplaats gekeken en daar gaat het over prijzen tussen de 100 en 300 euro. Onder de 200 euro is meestal alleen de body en boven de 200 euro is het veelal de kit die er aangeboden wordt.

Alvast bedankt voor de hulp.
Heb je daar niet al je eigen vraag beantwoord? :?

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

SmartDoDo schreef op zondag 27 juni 2010 @ 13:41:
Grappig dat je met die vraag komt, ik heb daar ook naar zitten kijken ;)

Veelal geven prijzen op sites als Tweakers.net V&A, marktplaats en speurders een goed beeld van wat iets waard kan zijn. SF is overigens geen plek om dit soort zaken te laten taxeren dus je zult het toch moeten doen met de inzichten die je elders op internet over dit toestel en objectief tegenkomt.
And on that bombshell I'm going to close this topic.
[/top gear mode]

Behalve dat je je vraag inderdaad zelf al beantwoord is het Shopping Forum inderdaad niet echt bedoeld voor dit soort vraagjes.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.