Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
Sinds een paar weken heb last van blauwe pixels op m'n plasma TV (Samsung PS-42Q7H). De pixels verschijnen vooral aan de linker kant, maar zijn ook wel is zichtbaar in de ondertiteling. De blauwe puntjes verschijnen bij alles; (analoge) tv, dvd, ps3 etc. Dus ligt niet aan randapparatuur.

Op internet is hier zo niet heel veel over te vinden, dus ik ben benieuwd of jullie hier wel is last van hebben gehad en of dit opgelost is door de fabrikant.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bvdoorn/P1000545.JPG

[ Voor 33% gewijzigd door djjef85 op 27-06-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 19:54

NvM

Volgens mij is dit een gevalletje retour richting fabrikant of winkel! Vervangen die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Vond je ook niks onder "plasma" "clouding" "blue fosfor"?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dit lijkt mij ook inderdaad een gevalletje RMA aanvragen bij de winkel (jouw leverancier), tenminste als je nog garantie hebt. Anders zul je inderdaad eerst moeten kijken wat voor fabrieksgarantie Samsung bied en dan contact met je leverancier opnemen. (Grantie afhandelingen behoren namelijk, wettelijk gezien, altijd via de leverancier/winkel te verlopen) Soms bieden fabrikanten ook een RMAa service, maar als je daar gebruik van wilt make lijkt mij het verstandig dit eerst te overleggen met jouw leverancier, anders kun je later hier niet op terug vallen mocht er iets misgaan.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
scherm is al ongeveer 3.5 jaar oud, maar heb gelukkig 5 jaar garantie, dus dat komt wel goed. Ben alleen benieuwd of iemand weet wat het is, omdat je het niet zo vaak hoort/ziet...

[ Voor 4% gewijzigd door djjef85 op 27-06-2010 19:55 ]