Ik heb een vervelend probleem met mijn iPod Classic 160GB en Windows 7 Ultimate 64 bit.
Als ik mijn iPod aansluit wordt hij gewoon herkent door mijn PC en iTunes.
Hij begint automatisch met synchroniseren en dat gaat tot ± 30 nummers gewoon goed zoals het hoort.
Daarna loopt iTunes vast en wordt mijn iPod uit mijn PC geworpen zodat ik hem gewoon kan los koppelen.
Als ik mijn iPod loskoppel begint iTunes weer te draaien.
Als ik vervolgens de iPod weer aansluit krijg ik de melding dat het USB-apparaat niet herkent wordt. Ook andere USB-apparaten worden vervolgens niet herkent bijv, PSP, SD kaart in Cardreader, Mobiele telefoon en Externe harde schijf. Alles wat op dat moment in mijn PC zit blijft het doen, bijv, Muis, Toetsenbord, Headset, etc
Kan iemand mij hierbij helpen?
Bvd, Da Phoenix
PS: De iPod heeft de nieuwste firmware
De nieuwste versie iTunes is aanwezig
Alle drivers zijn geupdate.
Als ik mijn iPod aansluit wordt hij gewoon herkent door mijn PC en iTunes.
Hij begint automatisch met synchroniseren en dat gaat tot ± 30 nummers gewoon goed zoals het hoort.
Daarna loopt iTunes vast en wordt mijn iPod uit mijn PC geworpen zodat ik hem gewoon kan los koppelen.
Als ik mijn iPod loskoppel begint iTunes weer te draaien.
Als ik vervolgens de iPod weer aansluit krijg ik de melding dat het USB-apparaat niet herkent wordt. Ook andere USB-apparaten worden vervolgens niet herkent bijv, PSP, SD kaart in Cardreader, Mobiele telefoon en Externe harde schijf. Alles wat op dat moment in mijn PC zit blijft het doen, bijv, Muis, Toetsenbord, Headset, etc
Kan iemand mij hierbij helpen?
Bvd, Da Phoenix
PS: De iPod heeft de nieuwste firmware
De nieuwste versie iTunes is aanwezig
Alle drivers zijn geupdate.