aluminium muismat voor magic mouse, welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 839 views

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik heb een zeer strakke magic mouse gekocht en zoek nu een mooie muismat. Ik lees diverse reviews op google, maar de meeste zijn van 2009. is er in de tussentijd nog een mooi product uitgekomen?

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03-2025

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Heb je al eens gekeken in wat webshops die ook mac spul verkoopt.
En ik vindt een muis mat overbodig, aangezien die meestal toch in de weg ligt.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Ik heb me zelf een ongeluk gezocht naar een beetje normale / goeie muismat.. ben uiteindelijk uitgekomen bij steelseries. Bevalt erg goed.

Scientia potentia est

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 08:01
Ik ben erg tevreden of mijn Func Industries surface 1030 (aluminium). Echter was dat wel een gelimiteerde versie, maar misschien zijn er ook wel andere van Func die voor jou doeleinde geschikt zijn. Ik heb mijn 1030 iig al jaren en totaal geen slijtage.

Afbeeldingslocatie: http://images.moditory.com/reviews/Func/MBA1030LE/3.jpg

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het vinden van een alumium muismat is iets wat je makkelijk zelf kunt doen. Je kunt naar een winkel gaan en daar de muismatten uitproberen om te kijken welke je goed vindt. Of je kunt kijken in onze Pricewatch, waar sommige muismatten ook door Tweakers zijn beoordeeld. Op Google zijn ook de nodige reviews te vinden en als ze allemaal 'te oud' zijn, dan geef je bijvoorbeeld aan dat je aam de resultaten van van het afgelopen jaar wilt hebben.

Er zijn dus legio mogelijkheden om er zelf uit te komen en daarom gaat dit topic op slot. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat je wil, welke muismatten je hebt gevonden en waarom je daar tussen twijfelt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.