Mobile device concepts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGamer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2020
Ik ben bezig met bezig met mijn PWS (profiel werkstuk),

Ik doe dit over een mobile device waarvoor ik alle hardware specificaties en andere handigheidjes in moet verwerken. Nu ben ik net nieuw bij GoT, dus vroeg ik mij af waar ik dit topic moest starten aangezien ik nog niet in mijn hoofd had welke software er op moest draaien etc., dus bij mobile maar waar.

Greetings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat hangt maar net van je insteek af. Als jij een topic wil openen waarin je anderen jouw onderzoekswerk laat doen, dan kun je hier überhaupt niet terecht. Als je een topic wil openen waarin je zelf je onderzoek doet en meningen/input van anderen daarbij wil hebben, dan zou dat wel kunnen. Wat is dus je insteek? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGamer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2020
Mijn input is meer dat ik de meningen van andere wil hebben over ideeën die ik heb. Dat laatste vanuit jouw post gezien. :P

En op een gegeven moment ook een enquête posten maar dat duurt nog effe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je moet hier sowieso toestemming voor hebben van de lokale crew (pven, Ginz, BastiaanN en ikzelf). Daarnaast gaan wij niet jouw huiswerk doen. Dat betekent, we verwachten in een eventuele topicstart veel eigen initiatief, waarbij je aangeeft wat je precies wilt, hoe je dat wilt bereiken, en wat voor specifieke punten je in een topic wil bespreken.

Maar neem even contact op, dan kunnen we het er over hebben :)