Ik zit met een probleem, ik wil thunderbird gebruiken in windows 7, liever gebruikte ik windows live mail maar daar werkt spamfighter niet mee en dan blijft thunderbird als enige optie over. Maar ik kom er niet uit hoe ik dit moet instellen, ook na enige zoektocht lukt het nog steeds niet. Zo vraag ik me af wat ik bij verbindingsbevieiliging moet kiezen ? Dit hoefde ik in outlook express niet in te stellen, en nu kan ik wel mail ontvangen maar versturen lukt niet. Is er iemand die hier ook problemen mee heeft gehad en ze ook heeft kunnen oplossen ?
welk account heb je?
live?
dat werkt niet in thunderbird
geen wat meer info is nu de enige tip die ik kan geven
live?
dat werkt niet in thunderbird
geen wat meer info is nu de enige tip die ik kan geven
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
ik heb een acount van @home
waar ik vooral mee zit is wat ik moet invullen bij smtp server bij verbindingsbeveiliging en authenicatiemethode
waar ik vooral mee zit is wat ik moet invullen bij smtp server bij verbindingsbeveiliging en authenicatiemethode
Ik ben al zo ver dat ik mail kan ontvangen en verzenden, maar ik blijft met 1 ding zitten, als ik een bericht heb verzonden hou ik een popup venster met de melding dat het bericht gekopieert wordt naar de sent map, en die gaat nooit meer weg. Als ik die later anuleer lijkt het alsof het bericht nog niet verzonden is, maar is wel verzonden
Het is dat ik een acount heb betaalt aan spamfighter, en dat die niet werkt met een ander mailprogramma. Anders hoefde ik geen thunderbird, wat een drama programma zeg....
Versie 3 is inderdaad verschrikkerlijk. Wat helpt is de indexering van je mails uit te zetten.
Of ga even googlelen voor versie 2 van thunderbird.
Wat de instellingen betreft, ik snap niet dat je daar zo'n moeite mee hebt gehad.
Ziggo heeft geen beveiligde instellingen nodig voor de smpt.
Dus in het vervolg gewoon onthouden:
pop: mail.ziggo.nl
smtp: mail.ziggo.nl
gebruikersnaam: username@home.nl
wachtwoord: jewachtwoord
Niets hokjes aanklikken over beveiliging, tls of ssl.. en gewoon de standaard poorten gebruiken.
Of ga even googlelen voor versie 2 van thunderbird.
Wat de instellingen betreft, ik snap niet dat je daar zo'n moeite mee hebt gehad.
Ziggo heeft geen beveiligde instellingen nodig voor de smpt.
Dus in het vervolg gewoon onthouden:
pop: mail.ziggo.nl
smtp: mail.ziggo.nl
gebruikersnaam: username@home.nl
wachtwoord: jewachtwoord
Niets hokjes aanklikken over beveiliging, tls of ssl.. en gewoon de standaard poorten gebruiken.
Pagina: 1