Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Geachte lezers

Nu wil ik erg graag een nieuw internet abonnement nemen,maar dan een met een hoge download snelheid en een hoge upload snelheid,nu heb ik daar rond de 30 of 40 euro voor uit te geven,maar welke komt dan als beste uit de bus ? en hoe is het met de klantenservice gesteld?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:03

D4NG3R

kiwi

:)

Meer info geven, wat kunnen we binnen jouw gebied? Wat heb je al opgezocht? Ect ect..

Er word wel wat verwacht van de TS (topicstart) hier op tweakers... Dus ik schat dat hier een slotje op komt :S

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15
Hoi Edward,

Welkom hier op GOT. Dit is geen vraagbaak waar je je vraag neer kan gooien en dan er dan een kant en klaar antwoordt uit komt.
Er wordt in elk geval verwacht dat je zelf op onderzoek uit bent geweest en zo te lezen ben je dat niet.

Dit zijn namelijk dingen die je prima zelf kunt uitvogelen. Daarnaast lopen er al diverse topics hier op GOT waar providers worden besproken.

Tip; kijk hier eens..http://www.beste-internet-provider.nl/

Verwijderd

Dan moet je sowieso geen ADSL nemen. De A staat voor a-synchroon wat per definitie inhoud dat je upload laag is (omdat providers liever een hoge download dan een hoge upload aanbieden). Kijk naar glas als dat beschikbaar is, dan heb je voor 45 euro 30/30 bijvoorbeeld.

Wat bedoel je trouwens met hoog, dat is nogal relatief. Wat wil je gaan doen dat je een hoge upload nodig hebt bijvoorbeeld.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2010 19:15 ]