Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetervMeijgaard
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-05 15:20
Beste tweakers,

Ik ga over 2 weken naar Spanje op vakantie en ik wil in contact blijven met mijn vrienden. En dat lukt goed met Skype! Alleen is de vraag of dat mogelijk is. Ik probeer namelijk Skype op mijn Samsung Star WiFi te krijgen, maar tot nu toe heb ik niks nuttigs gevonden. Op Skype (link) kan ik mijn 06nummer invoeren, maar wat gebeurd er dan? Wordt mijn simkaart dan gebruikte voor Skype of zo? En is er een app van skype voor de Star WiFi?
(Dus dat er via mijn Samsung Star WiFi met behulp van WiFi kan worden ge-skypt)

Alvast bedankt voor de info!
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Google eens op samsung star skype
Ik denk dat je daar wel iets kunt vinden.

Wat ik in je TS zie is dat je gelijk naar skype zelf gaat kijken en niet naar alternatieven of een zoek functie hebt gebruikt.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetervMeijgaard
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-05 15:20
Heb ik al gegoogled, maar ik zie enkel skype chat en skype record. Niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Het is een toestel met zeer beperkt OS, dus dan moet er Skype beschikbaar zijn voor dat specifieke OS waar slechts een gering aantal toestellen gebruik van maken. Ook beschikt de doelgroep over het algemeen ook niet over een mobiel dataverbinding. Nu zul jij zeggen, maar ik heb de WiFi versie! Juist, daar zijn er in verhouding misschien maar 10 van verkocht (tov de normale S5230).

Dus het is totaal niet interessant voor Skype om software voor jouw toestel te maken. Had je ook hier kunnen zien: klik.

Maar ik kan je wellicht nog blij maken, klik hier. Ga er alleen maar niet van uit dat het een beetje behoorlijk zal gaan werken.