Hoge kosten voor lokaal tarief

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Opgelost

(linkje)

Ik heb een abonnement lopen bij t-mobile, en volgensmij is er ergens iets fout gegaan;
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads3/4c261097e1d53/4c261097dfe16-Naamloos.png

Ik vond het toch aardig vreemd dat ik in ~ 2 minuten €17,95 (!) kwijt ben (dat is € 538,50 per uur, daar kan je toch leukere dingen van doen). In volle verbazing heb ik het nummer opgezocht en het is van RWE (Bron), waar bij staat dat het een lokaal tarief is, en heb het nummer gebeld en daar kreeg ik ook te horen dat het een lokaal tarief was. Nu ben ik misschien een beetje gek, maar dat is dan wel een absurd hoog lokaal tarief (ter vergelijking, beeldbellen naar de maagdeneilanden [don't ask me why] kost €1,30 per minuut en heeft een starttarief van €0.06, wat toch een stuk leuker is van een nutsbedrijf).

Nu is mijn vraag; kan het daadwerkelijk kloppen dat het 18 euro is voor 2 minuten ? (buiten beschouwing laten dat Kim Feenstra opneemt)
En mocht dit niet kloppen, hoe kan ik dan m'n poen terugkrijgen/verrekening met volgende rekening ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2010 17:17 . Reden: Opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Lokaal gebruik + de kosten van het gebruik via mobiel.
Maar dan nog 17,95 voor 2:10 bellen dat kan haast niet kloppen, al gebeld met T-mobile?

Bijna 9 euro per minuut, da's flink binnenlopen. :+

[ Voor 16% gewijzigd door BAS80 op 26-06-2010 16:55 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist gedaan (ik wou niemand onterecht beschuldigen zonder dat ik enige informatie had en het ook mijn fout kon zijn), en het blijkt dat er een storing was met betrekking tot 0900 nummers en dat de tarieven na één minuuut te hoog uitvielen tijdens die periode.
Het bedrag zal verrekend worden op de volgende factuur.

@mod, kan de titel veranderd worden naar iets in de trant van 'Hoog tarief 0900 nummer' oid zodat anderen het makkelijker kunnen vinden als ze hier ook last van hebben ?