Toon posts:

Geen admin rechten, na 15minuten alles in 1keer opgestart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zet mijn pc altijd in slaapstand, lekker makkelijk bij het opstarten. Maar nu heeft iemand hier in huis de stekker er gewoon uitgetrokken.
Nu deed ik mijn pc, kwam windows scherm voor dat hij niet goed afgesloten was, en dat ik normaal kon opstarten etc.
Dat gedaan, en toen zag ik rechts onder bij mijn 2computertjes (Vista, internet) Dat er een kruis doorheen zat, ik proberen chrome op te starten en ik had gewoon internet.
Ik wou een programma opstarten waar je toestaan en weigeren kon doen, maar dat scherpje kwam er helemaal niet meer voor.

Na 15minuutjes ongeveer, was alles weer normaal, en kon ik weer alles normaal doen, kreeg weer het scherpme van toestaan en weigeren er voor. Alles kwam ook in 1keer, want ik zag ineens 4notepads verschijnen + 3 x ie. Die wouden allemaal niet opstarten ... Iemand enig idee?

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:16
Misschien kun je je post nog eens doorlezen en wat aanpassen en aanvullen. Het is nu niet echt duidelijk wat voor prog je wilt starten bijvoorbeeld. Of misschien bedoelde je dat je een prog startte en dat het UAC scherm niet verscheen?
En is er nu nog een probleem of is alles weer normaal?

Addicted to silent computing

• DaLoona
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-01 15:30

DaLoona

Certified nutcase since 1974

Windows is denk ik gewoon bezig geweest met alles na te lopen/indexeren, waardoor veel harde schijf activiteit ontstaat.
Er onstaat dan een bottleneck, met een hoop vertaging in je systeeem als gevolg.
Als jij dan gaat lopen klikken als een gek, duurt het even voordat de pc alles heeft geopend, belangrijkere zaken gaan dan voor.
Dus toen windows klaar was, kreeg jij alles te zien waar jij allemaal op geklikt had, is mijn idee.
VOlgende keer gewoon even geduld hebben totdat windows geheel geladen is en je hardeschijf activiteit naar een normaal iets is gedaald (let op je HD led op je case, brandt ie continue, is windows bezig, is ie uit en knippert ie af en toe, dat is normaal en kun je je pc "normaal" gebruiken)
Overigens niet iets voor PMG lijkt me.

[ Voor 34% gewijzigd door DaLoona op 26-06-2010 17:02 ]

MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Straightpower 12, 1200W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX