Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

beste betaald blog script

Pagina: 1
Acties:
  • 537 views

Verwijderd

Topicstarter
dag allemaal,
weet niet of ik wel in de goede sectie mijn topic heb geplaats, zo niet, mijn excuus.

mijn vraag is, weet iemand een goed prof blog script? ik weet dat wordpress best wel goed is en vbulletin ook wel een blog script heeft, Weet iemand misschien nog wat beters ? ik wil wel ervoor betalen.

mijn dank is groot.

Verwijderd

Dat is totaal afhankelijk van je wensen. Ik weet niet of je speciale dingen op je blog wilt doen?

Zelf ben ik erg te spreken over Wordpress, de comunity is erg groot, en er zijn veel modules voor. Ook scort wordpress hoog op het gebied van SEO. Het nadeel aan wordpress is echter de populariteit. Hierdoor kan het namelijk gebeuren dat er spammers zijn die reacties willen achterlaten.

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:43
Enige goede betaalde blogging script die ik me zo voor de geest kan halen is movable type..

Verder is dit niet echt een vraag om op GoT te stellen, maar kun je hem beter aan google voorleggen..

rm -rf ~/.signature

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Ik gebruik altijd de simple php blog, goed snel en makkelijk, maar ik kan niet raden wat je wensen zijn kwa styling en post invulling, wat moet de blog allemaal kunnen doen.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Verwijderd

Topicstarter
gewoon simpel een persoonlijke pagina creeeren. khoef geen uitgebreid script. momenteel heb ik vb licentie, is het een idee om de blog van vb erbij te nemen ipv wordpress te gebruiken?

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 08:49:
gewoon simpel een persoonlijke pagina creeeren. khoef geen uitgebreid script. momenteel heb ik vb licentie, is het een idee om de blog van vb erbij te nemen ipv wordpress te gebruiken?
Als jij dat fijn vindt wel, ander niet. Nee hoe kunnen wij dat nu zeggen? Dat is echt een persoonlijke keuze aan de hand van je wensen en de prijs die je daar voor moet betalen.

Dus zoek op wat beide kunnen en wat niet, kijk wat ze kosten en maak je keuze.

[ Voor 8% gewijzigd door ik222 op 26-06-2010 09:05 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 00:25:
weet niet of ik wel in de goede sectie mijn topic heb geplaats, zo niet, mijn excuus.
Er staat toch vrij duidelijk Waar hoort mijn topic? bovenaan elk forum in de Devschuur. ;) Bovendien: Software Engineering & Architecture Beleid is er ook vrij duidelijk over. ;)

We praten hier in de Devschuur over het zelf ontwikkelen van software, niet over het kiezen van de beste bestaande software; daar kun je eventueel voor in Client Software Algemeen terecht. Maar omdat ze daar ook wat meer eigen inzet verwachten van een topicstarter zal ik je topic dicht doen in plaats van het te verplaatsen. Als je een nieuw topic wil openen in Client Software Algemeen dan kan dat aan de hand van De Quickstart.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.