Omdat ik op het internet niet zo veel kon vinden over de speedtouch 780 die problemen geeft met DNLA dacht ik maar bij tweakers is er altijd wel iemand die mij kan helpen. Het lukt mijn dus niet op mijn nieuwe LG32750 te laten ''praten'' met mijn pc, deze zitten alle 2 in een netwerk waar ik internet op heb. Nu las ik op een forum dat je de experiabox kan omzeilen door je internet via een andere router te laten verlopen. Nu heb een ik een
een router aangeschaft van US robotics, die is niet de meeste speciale maar het gaat mij erom dat ik mijn pc en tv in het netwerk kan zetten. Maar hoe kan ik zorgen dat de experiabox het internet doorgeeft naar mijn nieuwe router die het dan weer verdeeld naar meerde pc's. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mijn vertellen hoe ik dat kan doen??
een router aangeschaft van US robotics, die is niet de meeste speciale maar het gaat mij erom dat ik mijn pc en tv in het netwerk kan zetten. Maar hoe kan ik zorgen dat de experiabox het internet doorgeeft naar mijn nieuwe router die het dan weer verdeeld naar meerde pc's. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mijn vertellen hoe ik dat kan doen??