Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Tweakblogs 'deze blogger volgt ook'-sectie in sidebar

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik kwam op de blog van CodeCaster in z'n sidebar een 'Fans:' en 'Fan van:' gedeelte tegen wat ie in z'n Weblogdescription had gezet. Dit is niet echt de meest nette oplossing, omdat dit in je <meta name="description"> komt te staan.

Echter is het wel een zeer leuke feature, zo krijgen andere bloggers ook hun verdiende aandacht als de ene blogger de ander kan waarderen, maar als het hele lijsten worden is een ingeklapte versie netter (zoals met de blogposts van voor 2010).

Inmiddels is CodeCaster niet meer de enige, ik en himlims_ hebben ook een shortlistje staan en van meerdere bloggers krijg ik te horen dat het wel een leuke feature zou zijn.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Een blogroll dus. Dat is al eerder (vandaag zelfs nog door iemand anders) gevraagd en op zich ben ik daar ook wel voor, alleen heb ik nog geen tijd gehad daar iets voor te maken... (en een goede search voor de tweakblogs vind ik eigenlijk nog iets belangrijker).

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Die laatste staat al in LD (en is idd iets belangrijker :+), en dat de 'blogroll' vandaag al eerder aangevraagd was heb ik niet in LD terug zien komen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 21:08:
Een blogroll dus. Dat is al eerder (vandaag zelfs nog door iemand anders) gevraagd en op zich ben ik daar ook wel voor, alleen heb ik nog geen tijd gehad daar iets voor te maken...
Lijkt me dat je daar ook externe blogs in wilt zetten?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

moto-moi schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 22:51:
[...]

Lijkt me dat je daar ook externe blogs in wilt zetten?
Ja, gewoon free-format url + caption oid

Intentionally left blank