Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De beste game ooit

Pagina: 1
Acties:
  • 772 views

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 18:26
Ik heb een idee, als Tweakers.net of de leden nu eens de top 5 games voor PC, XBOX360 en PlayStation opsommen. Dat zou heel tof zijn. Er moet dan gekeken worden naar onderandere de graphics, de gameplay en het verhaal.

Ook moet er per categorie gestemd worden. Dus bv shooting, racing...

Is dit geen tof idee?
Maar dit moet dan niet binnen de forums maar moet worden aangekondigt op de homepage van Tweakers. Zo zal iedereen het zien en zeker stemmen. Ik ben echt eens benieuwd welke games er allemaal uit zullen komen ;)

Groetjes

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Als je zelf meer moeite zou doen zou 't er misschien van kunnen komen..
Zoiets als: nieuws: Tweakers verkiezen favoriete Android-software oa opgezet door mij =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Er zijn al een paar topics met een soort gelijk doel.Dus ik denk dat dit idee niet echt zal gaan werken.
Of je moet er zelf iets meer moeite in steken zoals CLB al zei.

[ Voor 23% gewijzigd door tooter op 25-06-2010 17:44 . Reden: typo ]

hehe gek onnie

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Naar de graphics kijken lijkt mij geen goed idee. Ik vind Half-Life 1 een stuk beter dan een hoop moderne shooters die er 10x beter uitzien. Als je dan graphics mee pakt wint een oud spel natuurlijk nooit.

• Qlii256
Ja, maar hoe kan ik er meer moeite in steken? Het idee hierachter is gewoon dat het vermeld wordt op de homepage en niet alleen in het forum.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meer moeite door bv de regels duidelijk temaken, de opzet van de stemmingen, kijk eens naar dit:
GoT Community Android Awards - Nominatietopic

Dat bedoelt hij met moeite en inzet :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:31
Als ik eerlijk mag zijn, de games van de jaren 90 vind ik beter dan wat er nu wordt uitgebracht.

• Qlii256
@PilatuS: Ja dat is waar, maar wat ik bedoel is.
Men kiest 5 games voor bv shooters, 5 beste graphics games, 5 beste verhaal enz.
Dus dan krijg je wel een hele hoop games.

Het wordt eigg zoiets:

Platform: PC - XBOX - Playstation
Type: Shooter, Race etc.
Gebied: Graphics, Verhaal, Gameplay

Dus van alles krijg je dan 5 of mss 3 games.

Zoiets zou heel nice zijn natuurlijk

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-11 21:20
Begin eens met je eigen lijst(jes).

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

1. PC - Shooter - Half Life 2. Graphics waren enorm goed voor die tijd, gameplay is super en het verhaal is meeslepend. Nog nooit een game als deze gezien. De multiplayer (Half Life 2 Deathmatch) is ook geniaal, met o.a. een gravity gun etc.

2. PC - Shooter - Metro 2033. Graphics zijn echt ongelofelijk goed, tenminste, op de PC. Het verhaal mag dan kort zijn maar er zijn zo veel verassingen in het spel, en het is zo goed dat het van mij plaats 2 mag hebben.

3. PC - MMO - EVE Online. Aardige graphics, extreem uitgebreid spel. Het is de beste MMO die er is IMO, je kan gewoon alles; er zijn bijna geen restricties In WoW bijvoorbeeld wel.

4. X360 - Adventure - Red Dead Redemption. Goede graphics, heel veel te doen en een erg uitgebreide single player. Beste sandbox game en beste wild west game tot nu toe IMO.

E: Beste graphics: Metro 2033 en Crysis

Van alle games (behalve EVE Online) vind ik het verhaal ook fantastisch, en EVE Online en HL2 zijn de beste multiplayers uit mijn lijstje.

[ Voor 10% gewijzigd door Thomas op 25-06-2010 17:58 ]

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

PC
Dune 2
Quake
Word of Warcraft
Jagged Alliance 2
Transport Tycoon Deluxe

:)

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Graphics voor hun tijd kan ook. Sommige games hebben prachtige graphics die toendertijd niet te vergelijken waren, maar nu oude koek zijn.

Verwijderd

1 - Battlefield 1942 + mods (PC)
2 - World of Warcraft (PC)
3 - Perfect Dark (N64)
4 - Age of Empires II + expansion (PC)
5 - GTA series

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Counter-Strike

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik denk dat Half Life 2 wel zou winnen tbh.

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-11 09:32
Monster Bash

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:30
UT!!! (all versions)

En half live 2 is ook een goeie!

DPC Chef-kok :)

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 20:57

Minkie

Groazers Unite.

Half Life.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo je iets hebben van:
1. shooters
2. RPG/RTS (point&click)
3. sport/race
4. MMO (vak apart)
5. platform/adventure

En dit per platform. Kan je het nog complexer maken door subs te maken van gameplay, graphics, verhaal/diepgang en inovatief/revolutionair.

Dus maak gewoon eerst een basis hoe groot en gedetaileerd je het wil hebben, dan weet je ook waarmee je moet werken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Frerk schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 18:07:
Graphics voor hun tijd kan ook. Sommige games hebben prachtige graphics die toendertijd niet te vergelijken waren, maar nu oude koek zijn.
Neem bijvoorbeeld Turok. Spel is denk ik 15 jaar oud. Het was alleen het eerste spel, of 1 van de eerste spellen, die gebruik maakte van een 3d kaart. Spel draaide toen op een Voodoo 1 4MB. Het verschil in graphics tussen dat spel en alles wat er voor bestond was enorm. Voor het eerst effecten als mist, je mond viel open toen je dat voor het eerst zag. Nu ziet het er enorm bagger uit, maar toen der tijd was het super.

Denk dat leeftijd hierbij ook wel belangrijk is. De wat jongere mensen hebben Dune 2, Turok, Quake 1 en tig andere spellen nooit gezien of gespeelt. Voor die tijd waren dat spellen die enorm goed zijn.

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11 15:56
pc:
battlefield 1942 - desert combat mod
far cry
c&c generals

geen 4 en 5 :)

edit:

oh wacht.. vice city en saints row 2 zijn ook wel leuk

[ Voor 28% gewijzigd door Webjunkie op 25-06-2010 18:54 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:30
GTA ?

DPC Chef-kok :)

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Hoewel je een heel leuk idee hebt zal dit niet op deze manier gaan werken. Zoals CLB en anderen aangeven is er meer moeite nodig om zoiets goed te kunnen opzetten. Ik stel dus voor om eerst eens de links die gegeven zijn te bekijken en dan een nieuwe poging te doen, op deze manier wordt het gewoonweg een opsomtopic.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.