Wellicht een beetje off-topic, maar gezien het onderwerp toch gerelateerd.
Krijgen de "experts" ook invloed of een hogere prioriteit bij news submits, dan wel inzicht in de manieren/keuzes die leiden tot de berichtselectie die het Tweakers.net nieuws haalt? In het aangehaalde topic heb ik al om uitleg gevraagd waarom er geen bericht over IE 9 Developer Preview 3 is gekomen, terwijl dat vreselijk veel relevanter is dan een eenzijdige test over alpha-software die onder specifieke omstandigheden bepaalde resultaten laat zien.
Ook ben ik benieuwd of deze groep hun mening kan geven over ieder bericht, of slechts over een selectie. Ik verwacht van niet, gezien dat een vertraging zou introduceren, maar in dat geval zou er voor problemen als deze naar een andere oplossing gezocht moeten worden (gezien ook
onzin gewoon online blijft staan).
Jullie zijn bezig met verbetering, dat ben ik me zeker bewust, maar op sommige onderwerpen wordt de plank zo vaak misgeslagen. Dat is zonde. Ik ben zelf veel bezig met browsers, standaarden en gelieerde onderwerpen, waardoor ik me daar best aan kan irriteren. Misschien moet ik dat niet doen, maar ik gun jullie goede berichtgeving. Tweakers heeft een erg hoog kwaliteit gehalte, hou dat vast en bericht iets
duidelijker over de voortgang van deze verbeteringen.
[
Voor 6% gewijzigd door
Peter op 26-06-2010 21:24
]