Ik heb flink gegoogled maar niet gevonden. Momenteel heb ik een 360 Modena Pro stuurtje. Die heeft 2 flippers om te schakelen, maar ook 2 flippers (onder de schakelflippers) voor gas geven en remmen. Ik vroeg me af of er op de G27 naast schakelflippers ook flippers zitten om gas te geven en te remmen. Op de talloze plaatjes op het internet kan ik dat niet zien omdat eht stuurwiel mij het zicht ontneemt. Bij sommige spellen vind ik het prettiger om gene pedalen te hoeven gebruiken.
nee, die zitten er niet. een g25 en g27 zijn simulator stuurtjes. Stuurtjes in echte auto's hebben ook geen gas/rem flippers.
All-Round nerd | iRacing Profiel
Als ze ook nog een gas en rem flippers gaan maken dan kun de benen wel laten amputeren, zo mis je toch het gevoel van het rijden zelf.
Ik ben ook eens op zoek gegaan of dit mogelijk was maar nergens gevonden.
Als je een beetje handig bent kun je het zelf maken.
Ik ben ook eens op zoek gegaan of dit mogelijk was maar nergens gevonden.
Als je een beetje handig bent kun je het zelf maken.
↓ volgende bericht hieronder ↓
Zo gek is dat niet gas geven via de flippers op het stuur.
F1 rijders gebruiken ook een derde flippers om de koppeling te koppelen. En Mclaren heeft zelf nog een hendel om de achter wielen niet te laten spinnen.
F1 rijders gebruiken ook een derde flippers om de koppeling te koppelen. En Mclaren heeft zelf nog een hendel om de achter wielen niet te laten spinnen.
Jaja, ik snap heus wel dat hier legio puristen zitten die het zelf nooit zouden doen, gassen en remmen met flippers. Maar ik dus wel als ik een lekker spelletje Burnout Paradise speel en wat mij betreft hoeft die keuze hier niet besproken te worden.Mexel schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 06:40:
Als ze ook nog een gas en rem flippers gaan maken dan kun de benen wel laten amputeren, zo mis je toch het gevoel van het rijden zelf.
Maar goed, een G25/G27 ondersteunt dus geen gas- en remflippers. Bedankt voor dit antwoord op mijn vraag!