PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
sorry als ik onbeschoft ben maar... is dit je onderzoeksresultaat? Je zegt wel wat je heb gedaan maar veel resultaten geef je niet, geen harde feiten...
All-Round nerd | iRacing Profiel
Nogal kort
Een hele rij microsoft certificeringen.
tjah eigenlijk zie ik meer een verhaal dan een onderzoek.
Wat heb je nou gedaan?? welke resultaten heb je? hoe ben je tot die resultaten gekomen?
Ik neem aan dat je een probleemstelling of onderzoeksvraag hebt geformuleerd en die aan de hand van hypotheses hebt geprobeerd te ontkrachten. Wat is nu de uitkomst van je onderzoek en hoe ben je tot die uitkomst gekomen? heb je mensen geinterviewd? heb je statistieken van bijvoorbeeld Steam bekeken?
edit:
Probeer anders je verhaal eens te gieten in de volgende hoofdstukken:
Inleiding
Waarom voer je het onderzoek uit. Zet hier je onderzoeksvraag/probleemstelling uiteen.
Zet hier eventuele hypothesen en deelvragen uiteen.
Methode
Hoe heb je je onderzoek uitgevoerd? welke stappen heb je ondernomen om tot resultaten te komen.
Kortom wat heb je gedaan en hoe.
Resultaten
De uitkomst van je onderzoek, wat is er voortgekomen uit eventuele interviews enquetes literatuurstudies.
Discussie
Hoe interpreteer je de resultaten welke verklaringen heb jij voor de uitkomst van je onderzoek.
literatuurlijst
altijd een literatuurlijst opnemen, Je hebt altijd bronnen gebruikt neem die ook op.
Wat heb je nou gedaan?? welke resultaten heb je? hoe ben je tot die resultaten gekomen?
Ik neem aan dat je een probleemstelling of onderzoeksvraag hebt geformuleerd en die aan de hand van hypotheses hebt geprobeerd te ontkrachten. Wat is nu de uitkomst van je onderzoek en hoe ben je tot die uitkomst gekomen? heb je mensen geinterviewd? heb je statistieken van bijvoorbeeld Steam bekeken?
edit:
Probeer anders je verhaal eens te gieten in de volgende hoofdstukken:
Inleiding
Waarom voer je het onderzoek uit. Zet hier je onderzoeksvraag/probleemstelling uiteen.
Zet hier eventuele hypothesen en deelvragen uiteen.
Methode
Hoe heb je je onderzoek uitgevoerd? welke stappen heb je ondernomen om tot resultaten te komen.
Kortom wat heb je gedaan en hoe.
Resultaten
De uitkomst van je onderzoek, wat is er voortgekomen uit eventuele interviews enquetes literatuurstudies.
Discussie
Hoe interpreteer je de resultaten welke verklaringen heb jij voor de uitkomst van je onderzoek.
literatuurlijst
altijd een literatuurlijst opnemen, Je hebt altijd bronnen gebruikt neem die ook op.
[ Voor 45% gewijzigd door pyrofielo op 25-06-2010 16:09 . Reden: opzet toegevoegd ]
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Verwijderd
Ik vind dat er weinig structuur in je verhaal zit en had eerlijk gezegd verwacht dat het wat langer zou zijn. Wellicht komt er nog een stuk?
Daarnaast kan ik niet echt zeggen dat ik een conclusies (laat staan meerdere) uit je verhaal (tot nu toe) heb kunnen trekken. Mijn tip: zoals al gezegd, zet het wat gestructureerder op aan de hand van een onderzoeksvraag en deelvragen, maak een structurele verdeling en druk je onderzoeksresultaat vervolgens uit in hoofdstukken. Gebruik een rode draad om de aandacht er bij te houden.
Daarnaast kan ik niet echt zeggen dat ik een conclusies (laat staan meerdere) uit je verhaal (tot nu toe) heb kunnen trekken. Mijn tip: zoals al gezegd, zet het wat gestructureerder op aan de hand van een onderzoeksvraag en deelvragen, maak een structurele verdeling en druk je onderzoeksresultaat vervolgens uit in hoofdstukken. Gebruik een rode draad om de aandacht er bij te houden.
Dit lijkt meer op de inleiding van een onderzoek, waarbij er - no offence - nog flink wat aandacht aan de taalvaardigheid besteed mag worden. Zo zie ik (een paar voorbeeldjes):
Er zitten er zo nog minstens tien meer in, waaronder ook zinnen die half in de tegenwoordige tijd en half in de verleden tijd staan, onvoldoende uitleg (deze is best belangrijk, komt in diverse vormen terug in het verhaal)
Zo zie ik ook een paar regels lager dat er twee extremen onderzocht zijn, een kant 'met heel weinig' en aan de andere kant 'een alsmaar groter wordend aandeel' -> hoeveel? En als je geen cijfers hebt zal je het in een ander perspectief moeten plaatsen.
Kortom: deze inleiding behoeft nog de nodige aandacht, aanscherping en aanvulling.
Nogmaals: bedoelt als opbouwende kritiek
welke = die...zogenaamde expansion packs, welke net ...
Wat is een reguliere winkel? Ik denk dat je een 'gewone' winkel bedoelt (in tegenstelling tot een webwinkel), sowieso is het niet 'regulier'....in de reguliere winkel ...
Komt dat door het groter worden van het internet of de gewenning van de consumenten aan de mogelijkheden van het internet?!...met het steeds groter worden van het internet ...
je bedoelt volgens mij dat consumenten door technologische vooruitgang snellere internetverbindingen krijgen/nemen. Zeg dat dan gewoon...verhoging van de algehele bandbreedte en verbindingssnelheid ...
ontstond + mogelijkheid of ontstonden + mogelijkheden...ontstond er voor uitgevers steeds meer mogelijkheden ...
leg uit wat je bedoelt. Een download is immers geen distributie...te distribueren als download ...
Je koopt geen data, maar een licentie op het gebruik...alleen de data koopt ...
Er zitten er zo nog minstens tien meer in, waaronder ook zinnen die half in de tegenwoordige tijd en half in de verleden tijd staan, onvoldoende uitleg (deze is best belangrijk, komt in diverse vormen terug in het verhaal)
Waarom laat je dat buiten beschouwing? Je geeft het aan, maar de reden ontbreekt. En wat is daar 'echter' aan?De economische aspecten laat ik in mijn onderzoek echter buiten beschouwing...
Zo zie ik ook een paar regels lager dat er twee extremen onderzocht zijn, een kant 'met heel weinig' en aan de andere kant 'een alsmaar groter wordend aandeel' -> hoeveel? En als je geen cijfers hebt zal je het in een ander perspectief moeten plaatsen.
Kortom: deze inleiding behoeft nog de nodige aandacht, aanscherping en aanvulling.
Nogmaals: bedoelt als opbouwende kritiek
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Pagina: 1