S-video out Zwart wit op tv

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Topicstarter
7300gt S-video out op een tv geeft zwart wit beeld.
Nvidea control panel geeft mij enkel een wizard waar ik niks kan instellen behalve span, dual view of clone.
Probleem is misschien dat na de wizzard het signal type op m/ntsc word ingesteld.
Ik dacht dat ik misschien de U.S drivers had dus heb ik voor de zekerheid nieuwe drivers gehaald. Maar dit werkte niet.

Iemand enig idee hoe ik wat meer kleur aan mijn leven kan brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:28
Je zult 'm in ieder geval op PAL moeten zetten. Hoe heb je 'm op de tv aangesloten, via scart of echte s-video aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:59
Vaak zit het probleem in de s-video connector. Koppel even de y en c aanelkaar en druk hem op de gele tulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:15
Ligt aan je tv, niet aan de kaart noch connector.

Je tv moet RGB ondersteunen via s-video, anders geeft ie geen kleuren weer (of ie RGB ondersteund kun je in de handleiding vinden, vaak is slechts 1 scart RGB capabel)

heb je de tv-out FAQ al doorgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:28
jastas schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:19:
Ligt aan je tv, niet aan de kaart noch connector.

Je tv moet RGB ondersteunen via s-video, anders geeft ie geen kleuren weer (of ie RGB ondersteund kun je in de handleiding vinden, vaak is slechts 1 scart RGB capabel)

heb je de tv-out FAQ al doorgenomen?
Heb je 'm zelf al doorgenomen? RGB en S-Video gaan juist niet samen over dezelfde scart aansluiting, daarom is meestal de ene geschikt voor rgb, de ander voor s-video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:31

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:40:
7300gt S-video out op een tv geeft zwart wit beeld.
Op wat voor aansluiting zit hij op je TV aangesloten? Wat voor veloopje zit er evt tussen?

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:01
Oorzaak ligt veelal in het gebruik van de pinnen in de scart-connector voor zowel s(separate)-video als samengesteld (/composiet)-video.

Sluit je een s-video signaal aan op een scart-aansluiting van een tv die niet geschikt is voor s-video, dan pikt de tv het helderheidsdeel van het s-video signaal op op de pin voor samengesteld-video, met zw/w beeld als gevolg (doodat het kleurendeel van het s-video signaal niet wordt meegenomen).De pin voor het helderheidsdeel van het s-video signaal en de pin voor samengesteld-video zijn in een scart-connector namelijk dezelfde.

Is de tv wel geschikt voor s-video op z'n scart-aansluiting, dan volstaat het kiezen van de juiste (s-video) ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Topicstarter
Nielson schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:41:
Je zult 'm in ieder geval op PAL moeten zetten. Hoe heb je 'm op de tv aangesloten, via scart of echte s-video aansluiting?
S-video out s-video in.

Tv heeft 2 scart aansluitingen achter en een S-video ingang aan de voorkant.
Er zitten geen verloop stukjes tussen.

Zo ziet de wizard eruit, inclusief totaal gebrek aan keuzes in advanced mode.
Afbeeldingslocatie: http://img685.imageshack.us/img685/2625/91969203.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 25-06-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Uit de ingebouwde helpfunctie:
Het voor een land specifieke signaalformaat voor uw standaardtelevisie wijzigen

Op het navigatiestructuur-venster van het NVIDIA-configuratiescherm onder Beeldscherm klikt u op Resolutie wijzigen om de bijbehorende pagina te openen.

Stel de lijst Aansluiting in op de aansluiting van uw televisie, zoals Samengesteld of S-Video.

In de lijst TV-formaat selecteert u het signaalformaat op basis van de locatie van uw land.

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Pagina: 1