Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWTommy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-08-2023
Ik probeer op een HTC Legend een Google Account in te stellen. Blijf de melding krijgen: "Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen". Erg vervelend.
Misschien dat het er mee te maken heeft dat er als een Exchange Account is ingesteld? De oplossing die op verschillende fora wordt geboden, harde reset, zal geen oplossing zijn want het is niet mijn telefoon en dat ga ik niet doen, dan heb ik het straks gedaan. ;)

Ik kan niet veel meer nuttige informatie geven, heb het zelf ook niet. Ben al een dag aan het zoeken en kom niet verder dan 'harde reset doen'. Hier op GoT vind ik helemaal niks over het probleem. Er zit gewoon de bijgeleverde Android versie op, weet niet of dat wat uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWTommy
Zou je het TS willen lezen? Ik krijg geen verbinding of iets dergelijks met Google servers terwijl internet 3G/WiFi werken perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dan moet je zelf meer informatie geven in je startpost. Niet mij hier iets komen verwijten. Je probleem komt namelijk overeen met de problemen die T-Mobile heeft op dit moment.

Als je gebruikt maakt van een andere situatie, prima, maar ik kan je gedachten niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWTommy
Problemen zijn er ook via WiFi dus is TMobile totaal buiten de picture. Ik verwijt je niks maat mijn problemen komen niet overeen met de problemen uit dat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In dat geval wordt het lastig ja :)

Heb je de melding ook al in het Engels door Google gehaald? Dan wordt de kans toch iets groter op het vinden van een oplossing denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWTommy
Kijk! Dat is nou een goed idee. Ga het vanavond even proberen. Je hoort het nog! Thx

Wat ik vind:
Je moet een map met provider settings in /data/data verwijderen. Nou ben ik geen Android expert, ik kan met linux terminal overweg, maar ga dat niet op iemand anders' z'n telefoon proberen. Sowieso kan ik dus niet bij Market om een terminal app te downloaden.
Ik ga maar door met zoeken.

[ Voor 64% gewijzigd door GWTommy op 25-06-2010 20:20 ]

Pagina: 1