Er staat op de stage de movieclip "XMLPageLEFT". Deze wil ik een X aantal keer duplicaten, elk met een opvolgend nummer. Hiervoor gebruik ik onderstaande loop, maar op een of andere manier 'verdwijnt' bij iedere iteratie van de loop de movieclip die in de vorige loop nét aangemaakt is. De code hieronder is precies zoals ik het op dit moment in mijn script heb staan.
Wat zie ik over het hoofd?
Even ter illustratie; als ik dit stukje code toevoeg;
... om te kijken welke instances er allemaal op de stage staan, blijf ik dus bij iedere loop het laatst-toegevoegde item zien, de rest is gewoon 'weg'.
Iemand?
Wat zie ik over het hoofd?
code:
1
2
3
4
5
| for(var c=0; c<XMLPagesArray.length; c++) { duplicateMovieClip('XMLPageLEFT',("XMLPage_"+c), this.getNextHighestDepth()); } |
Even ter illustratie; als ik dit stukje code toevoeg;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| for(var c=0; c<XMLPagesArray.length; c++) { duplicateMovieClip('XMLPageLEFT',("XMLPage_"+c), this.getNextHighestDepth()); for (var i in this) { if (typeof (this[i]) == "movieclip") { trace("movie clip '"+this[i]._name+"' is at depth "+this[i].getDepth()); } } } |
... om te kijken welke instances er allemaal op de stage staan, blijf ik dus bij iedere loop het laatst-toegevoegde item zien, de rest is gewoon 'weg'.
Iemand?
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0