Ik heb hier een Denon DVD-2910 met vervelend probleem. Soms zet ik hem aan en als ik er dan een schijf in stop (maakt niet uit wat, DVD, CD of wat dan ook), geeft de speler "Loading" aan (net als normaal), maar daarna geeft hij als afspeelduur 00h00m00. Als ik dan op Play druk, doet de speler niets. Hij reageert dan eigenlijk enkel nog op de eject en power knop. Even later aanzetten en dan proberen geeft meestal dezelfde fout, maar de volgende dag kan ie het ineens weer doen. Zodra de speler het doet, blijft hij het ook doen, hoeveel schijfjes ik ook verwissel.
Het schijnt dat de vorige eigenaar ook last had van dit probleem en dat de speler meerdere keren terug is geweest naar Denon ter reparatie, maar dat het probleem steeds terug kwam. (Nee, ik ben niet opgelicht, wist van het probleem af). De speler is al redelijk oud, dus nogmaals terug naar Denon gaat waarschijnlijk geld kosten. Dus dat is voorlopig een te dure optie.
Ik heb al gegoogled op verschillende termen, maar gezien de leeftijd van deze speler zijn er wel dingen te vinden, maar nergens dit specifieke probleem. Ook heb ik de firmware al ge-update, maar ook dit mocht niet baten.
Herkent iemand dit probleem of heeft iemand hier een oplossing voor?
Het schijnt dat de vorige eigenaar ook last had van dit probleem en dat de speler meerdere keren terug is geweest naar Denon ter reparatie, maar dat het probleem steeds terug kwam. (Nee, ik ben niet opgelicht, wist van het probleem af). De speler is al redelijk oud, dus nogmaals terug naar Denon gaat waarschijnlijk geld kosten. Dus dat is voorlopig een te dure optie.
Ik heb al gegoogled op verschillende termen, maar gezien de leeftijd van deze speler zijn er wel dingen te vinden, maar nergens dit specifieke probleem. Ook heb ik de firmware al ge-update, maar ook dit mocht niet baten.
Herkent iemand dit probleem of heeft iemand hier een oplossing voor?