Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Net nieuw beeldscherm met 4x USB en Audio In en Audio out.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net m'n Alienware OptX AW2210 binnen gekregen. Uiteraard meteen aangesloten door middel van een DVI kabel op mijn oude computer. Maandag komt m'n m11x binnen en dan slaat ik die aan d.m.v. een HDMI kabel. Maar goed dat ter zijde.

Achter het beeldscherm zitten 4 USB aansluitingen. Ik wilde deze gaan testen door middel van mijn USB muis in het beeldscherm te doen. Dit werkte niet hoe kan dat? Komt dat door mijn computer?

Nog een vraag. Op het beeldscherm zit ook een Audio In en een Audio Out. Ik probeerde mijn nieuwe headset op de Audio Out poort, werkte niet geen geluid. Probeerde het dan maar op Audio In werkte ook niet! Op de Headset zit ook een Microfoon. Moet die in Audio In? En hoe kan het dat ie niet werkt?

Bedankt!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:32

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:28:
Ik heb net m'n Alienware OptX AW2210 binnen gekregen. Uiteraard meteen aangesloten door middel van een DVI kabel op mijn oude computer. Maandag komt m'n m11x binnen en dan slaat ik die aan d.m.v. een HDMI kabel. Maar goed dat ter zijde.

Achter het beeldscherm zitten 4 USB aansluitingen. Ik wilde deze gaan testen door middel van mijn USB muis in het beeldscherm te doen. Dit werkte niet hoe kan dat? Komt dat door mijn computer?

Nog een vraag. Op het beeldscherm zit ook een Audio In en een Audio Out. Ik probeerde mijn nieuwe headset op de Audio Out poort, werkte niet geen geluid. Probeerde het dan maar op Audio In werkte ook niet! Op de Headset zit ook een Microfoon. Moet die in Audio In? En hoe kan het dat ie niet werkt?

Bedankt!
Mbt usb kan ik je niet antwoorden, althans, er moet ook een connectie vanuit het scherm over usb naar je pc gaan ,anders kan die usb niet werken op het scherm(usb kabel tussen scherm en pc vergeten?)

mbt geluid, je geluid uit op je pc, moet op de audio IN van het scherm denk ik, en op de audio out moet je headset.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-11 14:30
Je hebt toch wel de USB kabel aangesloten die van je monitor naar je tv gaat?

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:43

Barrycade

Through the...

De USB poorten zijn waarschijk een USB-HUB dus die zal je vanuit de PC ook moeten aansluiten. Daarnaast geeft DVI geen geluid door. Dus als dit zo ingericht is zal je moeten wachten op HDMI.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je sluit toch wel je pc audio en usb kabel op het scherm aan he? :)

specs

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-11 21:23
EnigmaNL schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:29:
Je hebt toch wel de USB kabel aangesloten die van je monitor naar je tv gaat?
Denk het niet :), maar dat moet inderdaad wel je moet het eerst doorlussen voor het werkt zelfde voor de audio geloof ik maar dat weet ik niet zeker

Verwijderd

Zoals hierboven: USB kabel van monitor naar PC
zo ook: draadje van audio-out op PC naar audio-in op scherm, dan audio-out op monitor gebruiken voor je koptelefoon.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:15
De usb moet je als het ware zien als een hub. Je moet daarom je monitor ook met usb aan je pc aansluiten. Zelfde geld voor audio wat Def!iance al gezegd heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Oh lol was de kabel idd vergeten hahaha

Zo maar is m'n wii pakken met HDMI en kijken of Audio dan wel werkt :P

Bedankt Tweakeraars!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:32

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:39:
Oh lol was de kabel idd vergeten hahaha

Zo maar is m'n wii pakken met HDMI en kijken of Audio dan wel werkt :P

Bedankt Tweakeraars!
Wii met hdmi ? :?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er net achter dat de Wii Helemaal geen HDMI aansluiting heeft :+

Is er een mogelijkheid om via een bepaalde kabel te converten naar HDMI?

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ff m;n broertjes Xbox 360 gepakt en het geluik werkt :) Bedankt allemaal!
Pagina: 1