Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een iPhone 3GS. Sinds de update naar iOS 4 kan ik niet meer op internet komen m.b.v. 3G.
Via Wi-Fi gaat prima, maar ik wil dit ook gewoon kunnen via 3G.
Als ik op internet probeer te komen via Safari, krijg ik na een lange tijd een melding dat hij de pagina niet kan openen om dat de server niet meer reageert.

Nu heb ik na veel google werk, meer berichten gevonden van mensen die hetzelfde hebben.
Maar geen duidelijk antwoord gevonden hoe ik dit kan verhelpen. Ik heb al verschillende keren de netwerksetting de reset en ook een full herstel uitgevoerd via iTunes.

Kan iemand mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-09 20:05
Welke provider heb je? Werkt het wel als je 3G uitschakelt en dus op 2G werkt? Staat "Mobiele data" (instelingen ->algemeen -> netwerk) aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit bij T-mobile. Als ik 3G uitschakel dan heb ik het hetzelfde probleem.
"Mobiele data" staat gewoon aan dus daar ligt het niet aan:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Misschien moet je hem anders vasthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Soldaatje schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:39:
Misschien moet je hem anders vasthouden?
Hij heeft een 3gs, het vasthouden geldt voor de iphone 4.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:43
ben nou niet echt een apple kenner, maar lijkt me iets in de richting van bv proxy instellingen, of een bepaalde server instellen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59

BioHazard

*\o/*

Internet settings invullen? APN en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ga nu T-Mobile opbellen en m'n geld van deze maand terugeisen. Ik heb een iPhone gekocht om me nooit zorgen te hoeven maken over dingen als proxy's en APN, daar wordt ik niet goed van. Het moet gewoon werken en zeker in een tijd van het WK en de kabinetsformatie wil ik altijd bij het internet kunnen. Het is aan T-Mobile om te zorgen dat internet werkt op m'n iPhone, ik heb al een restore uitgevoerd en dat heeft niet mogen baten. Ook heb ik nog het irritante 'doorschakelen actief' pop-up probleem. Als ik zin had in allemaal gepiel na iedere update, was ik wel voor een abo met Vodafone of een andere veel betere maar niet officiele carrier gegaan. Dit is gewoon voor de zoveelste keer bescheten onzin van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

T-Mobile.. 't zat er in.

Mijn tip: gewoon T-Mobile de schuld geven. Helpdesk(hebben ze die? :+) inschakelen en geld terugvragen voor deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:30:
[..]
Het is aan T-Mobile om te zorgen dat internet werkt op m'n iPhone,

[...]
Als het aan T-Mobile zou liggen, zou het probleem zich natuurlijk niet alleen op iPhones voordoen. Het is natuurlijk wel een beetje kort door de bocht om T-Mobile de schuld te geven, als na een update van Apple het ineens niet meer werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jup, hier ook het "doorschakelen actief" venster bij bellen.
Ik weet niet wat dit allemaal is, maar goed irritant.
Je verwacht juist met 3G overal verbinding te hebben rustig te kunnen internetten, maar ho maar.
Internet settings, dat kan niet bij een 3GS. Ik heb al op de site van T-Mobile gekeken maar daar zijn de settings van een 3GS niet te halen. Heb ook geen mogelijkheid om die in te vullen op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 16:42
Je kan tmobile niet overal, de schuld van geven. Kijk hier maar is voor een oplossing: http://discussions.info.a...469538&start=135&tstart=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yes, opgelost!
Eindelijk zeg:D
Ik ben via WiFi op mijn iPhone naar http://www.unlockit.co.nz gegaan.
Daar een nieuwe APN settings ingevoerd voor T-mobile. Deze zijn te vinden op internet.
En ja hoor! Het werkt weer:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 15:45
Met behulp van http://www.unlockit.co.nz heb ik eindelijk weer internet!!
Dit zijn de APN settings voor tmobile:

APN: internet
Username: tmobile
Password: tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w4rguy schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:42:
[...]

Hij heeft een 3gs, het vasthouden geldt voor de iphone 4.
3GS ook, al wanneer je 3G hebt op de iPhone 4 heb je ook gewoon internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Ik had dit probleem ook stond gewoon normaal internet of 3G maar nooit iets kunnen openen.
Hier doodziek van zijnde ik dus naar de stad toe naar de tmobile winkel en daar werd me verteld dat mn telefoon kapot zou zijn en dat ze hem moeten opsturen. ik nam hiermee geen genoegen en ben naar de andere tmobile gegaan die 4 min verderop was .en daar was wel iemand die er wel verstand van had die wist me te vertellen dat ongeveer 60% van de iphones 3G en 3Gs hier last van hadden na de iOS4 update. en wist me ook te vertellen dat apple binnenkort met een update komt.

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
Als je terug leest zie je hoe je dit probleem kan fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De symptomen leiden mij ertoe te denken dat je iPhone niet herkent dat je een T-Mobile SIM hebt. Laat die eens omwisselen door een nieuwe.

[ Voor 9% gewijzigd door CyBeR op 13-07-2010 03:29 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
Bij het updaten naar iOS4 kunnen je apn settings verloren gaan. Hij geeft wel aan dat je 3G of 2G ontvangst hebt, maar omdat je APN settings niet kloppen maakt hij geen verbinding.
Deze zijn echter gemakkelijk weer in te stellen, zoals eerder in dit topic is vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:34
j0ynT schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 00:49:
Met behulp van http://www.unlockit.co.nz heb ik eindelijk weer internet!!
Dit zijn de APN settings voor tmobile:

APN: internet
Username: tmobile
Password: tmobile
Ik heb sinds vandaag (eindelijk) een i150 abo. Wil nu dus ook eindelijk gebruik maken van 3G mogelijkheid. Helaas lukt het me niet om de APN in te stellen. Als ik naar deze site ga, krijg ik enkel de melding dat ik geen APN in kan/mag stellen. Download ik het config bestand via mail, krijg ik de melding dat ik slechts 1 profiel in mag stellen. Betreft een iPhone 3GS, 4.0 JB.

Ben nu 4.01 aan het installeren, kijken of dat toevallig helpt.

[edit]
Installeren van 4.0.1 bood geen soelaas. Echter de instructies hier wel

[ Voor 9% gewijzigd door MC Taz Man op 25-07-2010 17:46 ]

Pagina: 1