Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

E-mail versturen vanaf website

Pagina: 1
Acties:

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-10 16:34
Vandaag verplaats ik mijn server, deze draaide eerste thuis achter mijn XS4All internet verbinding.

Op deze website kun je je registreren. Als dit gebeurd is wordt er een mailtje verstuurd. Net zoals wanneer je bijvoorbeeld je wachtwoord bent vergeten. Dit was nooit een probleem, daar stond smtp.xs4all.nl ingesteld en alle mailtjes werden netjes verstuurd.

Straks staat mijn server dus in een data center, dan heb ik geen XS4All meer dus werkt dit niet?

Hoe krijg ik dat dan weer aan de praat?

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 23:19

@r!k

It is I, Leclerq

Mailserver die je dan gebruikt instellen als mailserver?

Een hele rij microsoft certificeringen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als jij een account heb bij Xs4all om SMTP te mogen gebruiken buiten het netwerk van XS4all (adsl, pack, hosting), kan je via authenticated login alsnog via de SMTP van XS4all blijven versturen.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 25-06-2010 12:14 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• pieterrr
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Je moet dan gewoon de smtp server van je datacenter gebruiken. Ik denk dat dat bedrijf je daar wel bij kan helpen.
Succes!

• winux
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11 21:30
Eventueel je eigen server als mailserver installeren. Welke OS/software draait erop?