[bug] rss bevatte {message_date} en nu ontbreekt de datum

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 23:31
Een weekje terug of zo stond er ineens een stuk tekst {message_date} in de RSS feeds, daar waar eerst de datum stond.

Nu ontbreken beide? Hierdoor kan ik in Google Reader niet meer zien wanneer een bericht is gepost. Is er een optie om weer een datum te tonen? Of het zo te doen dat het in iedergeval weer in googlereader te zien is wanneer iets is gepost?

Thanks

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Je hebt het dan ws over een feed van een bepaald topic? Dan is de <pubDate> toch al de datum van de reactie? googlereader zal vast wel een optie hebben om die te laten zien (* ik ken googlereader verder niet).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svianen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 07:23
Hier ook problemen met Feeddemon met de topics die ik volg. Als ik de 'last' pagina's van de topics volg, dan kom/zie ik alleen maar de begin posts van de topic. Voorbeeld http://gathering.tweakers.net/rss/list_messages/1400484/last . De 'last' post daarvan is nu van 25 juni, maar in de rssreader of als je de bovenstaande rsslink in de url plak, zie je de berichten van 18 maart ipv 25 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:16

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Is crisp in "\[Forum+RSS] RSS feed verkeerd gesorteerd?" toevallig uitgevoerd?

(Zou direct een vage actie van mijn rss reader gisteravond verklaren)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dirk schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:24:
Is crisp in "\[Forum+RSS] RSS feed verkeerd gesorteerd?" toevallig uitgevoerd?

(Zou direct een vage actie van mijn rss reader gisteravond verklaren)
inderdaad :)
svianen schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:20:
Hier ook problemen met Feeddemon met de topics die ik volg. Als ik de 'last' pagina's van de topics volg, dan kom/zie ik alleen maar de begin posts van de topic. Voorbeeld http://gathering.tweakers.net/rss/list_messages/1400484/last . De 'last' post daarvan is nu van 25 juni, maar in de rssreader of als je de bovenstaande rsslink in de url plak, zie je de berichten van 18 maart ipv 25 juni.
/last moet ik dus blijkbaar negeren in dat geval, want met het omdraaien van de reactievolgorde is dat feitelijk altijd de eerste pagina :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 23:31
Kennelijk wordt de pubdate niet getoond door google reader en volgens mij kan je het ook niet aanpassen. Zijn er dan voor jullie nog opties om het toch te tonen?

Wat betreft de sortering, daar was ik ook al achter.

EDIT: je kunt het wel zien, door te hooveren over de datum die google reader aan de post geeft. Dus ik ben in iedergeval iets verder.

EDIT2: Kennlijk wordt de pubdate wel gebruikt voor sorteren. Dus ik ben in iedergeval wat geholpen.

[ Voor 37% gewijzigd door GroteBozewolf op 25-06-2010 13:35 ]

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

crisp schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:45:
[...]
/last moet ik dus blijkbaar negeren in dat geval, want met het omdraaien van de reactievolgorde is dat feitelijk altijd de eerste pagina :P
Dit is inmiddels fixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.