SSD + Samsung Spinpoint

Pagina: 1
Acties:

• Vizar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10-2025
Tweakers,

Aangezien de SSD HDD al enige tijd uit zijn zit ik met de volgende vraag, gaat het werken als ik op bijv de HDD Intel Postville X25-M SSDSA2MH080G2C1 80GB al mijn games instaleer en op de normale Samsung Spinpoint me windows e.d. houd het dan in dat me games sneller laden door de SSD ? of heeft dit totaal geen nut en kan ik beter gewoon 2 normale schijven halen of zelfs 1?

Groeten

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Zal vast werken, maar gangbaarder is om Windows en veelgebruikte applicaties op je SSD te zetten en data en andere apps op je harddisk. Als je Windows niet op je SSD zet verlies je al heel veel performancewinst. Let ook op dat veel spellen nog steeds allerlei bestanden in de Windows of Program Files directory van je hdd zetten.

• Vizar
Ja klopt had dat even over het hoofd gezien dus het beste zou zijn windows + games op de SSD en de rest allemaal op de normale samsung HDD

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Gewoon alles op de ssd, eventueel kan je documenten ed. op je hdd plaatsen wat ook interessant is bij een herinstallatie in de toekomst. Ga je zoveel installeren in je Windows dat 80GB niet meer toe komt?

• Vizar
games die ik speel zijn al gauw 10gb per game

Verwijderd

Ik zou alleen de games die je veel speelt op de SSD zetten, de rest van het spul wat je niet veel gebruikt op de HDD zetten.

• Vizar
yes prima, tnx voor alle snelle reacties!
Pagina: 1