Toon posts:

Geld verdienen op internet

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil ff jullie meningen weten over geld verdienen op internet! Wekrt het nou echt?
En wat vinden jullie er van?

(ik hoop dat deze topic hier mag, want ik kon geen anderre topic in index vinden)

Laterz,

Sjoerdie

Verwijderd

meestal werkt het niet of nauwelijks en doe er niet aan meej kost teveel moeite

Verwijderd

Ik heb het een tijdje geprobeerd maar er nooit een cent mee verdiend.
Het moet volgens mij wel kunnen maar dan moet je er erg veeeeel tijd in steken.

Verwijderd

Nee

werkt helaas niet :'(

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-12-2025

Dexter

d((o_o))b

Werkt prima hoor. Zoek alleen wel een goeie uit :)

Ik heb hier al betalingen van Adframe en Alladvantage gehad, toch weer een extra centje erbij.

Dex

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:12

The Legend

*Plop*

(ik hoop dat deze topic hier mag, want ik kon geen anderre topic in index vinden)
Waar laat jij je ogen :? In de index zie ik toch echt Internet & Telefonie staan |:(

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Van Euroclix heb ik 10 Euro op mijn rekening gestort gekregen :7

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 11:23 schreef Dexter het volgende:
Ik heb hier al betalingen van Adframe en Alladvantage gehad,
Ik heb zelf ook 80,- verdiend met Adframe, maar dat was alleen in de eerste paar weken, toen had bijna nog niemand het. Nu wil het gewoon echt bijna niet meer. :'(

Verwijderd

Volgens mij kun je beter maar gaan werken.

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

webdesign, of servertje draaien. lol
dioe andere dingen schieten niet echt op.
(wel natuurlijk in combi met server :)) en dan zo'n cheat progje.

Verwijderd

Ik was bij meerdere ingeschreven, maar van die grote banners op je scherm word je zat.. ik tenminste wel :) Bij Euroclix spaar ik nog wel, gewoon af en toe in een mailtje op Ja klikken en dan na een tijdje gewoon 10Euro op je rekening gestort krijgen :)

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

* freddifish klust wel eens wat bij aan een website voor 25 euro (damn waar zit dat ding op mijn toetsenbord) per uur :9 ;)
[edit:typo]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Heb een tijdje cashclicks, desktopdollars etc. gebruikt, werkten allemaal niet. Spedia heeft 1 keer betaald en alladvantage ook. Alladvantage valt niets meer mee te verdienen en spedia begint ook heel mager te worden. Adframe werkte wel 2 keer 60 gulden gehad, maar sinds ze banneren heten is het kl*te, wacht al een maand op de laatste betaling en je verdient ineens veel minder. :'(
Enigste waarmee je nog echt geld kunt verdienen op internet is een 18+-site. 2 maanden terug nog chequeje van 350 piek gehad :7 . Echt werk verdient echter nog altijd het beste. ;)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hmz, waar jullie het nu over hebben is surfen voor geld..

Maar ik denk dat de topic onderwerper toch de andere mogelijkheden zoekt... beginnen van een eigen bedrijf enzo, niet?

Veel internetbedrijven zijn alleen maar met schulden ten onder gegaan... En wat momenteel het allerbelangrijkste is om veel geld te verdienen is iets heel bijzonders, wat nog niet bestaat... En dat is bijna niet meer te vinden.. Helaas, als je nu nog geld wilt verdienen ben je denk ik aan de late kant.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Op zondag 11 maart 2001 12:30 schreef T het volgende:

Maar ik denk dat de topic onderwerper toch de andere mogelijkheden zoekt... beginnen van een eigen bedrijf enzo, niet?

Veel internetbedrijven zijn alleen maar met schulden ten onder gegaan... En wat momenteel het allerbelangrijkste is om veel geld te verdienen is iets heel bijzonders, wat nog niet bestaat... En dat is bijna niet meer te vinden.. Helaas, als je nu nog geld wilt verdienen ben je denk ik aan de late kant.
Ja...dat kan wel..als je alles klein houdt zeker..maar grote bedrijven die met veel schulden puur mikken op bannerinkomnsten gaan echt vaak ten onder..in de VS gebeurt dit al heel veel..

bedrijven in NL die zo werken:

Genie.nl
Vinden.nl (geloof ik)
etc etc etc

Ook grote bedrijven (VNU etc.) zijn niet zo geïnteresseerd in inet.....

Inet is geen onuitputtelijke geldbron ofzo...internet is spelen..tis een grote speeltuin..en iedereen gaat failliet >:)

Verwijderd

Ik heb van Alladvantage ooit $100 gekregen. Dat was redelijk in het begin. Nu hebben ze een max van 12 uur per maand geloof ik. schiet niet op dus.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb van Alladvantage ooit $100 gekregen. Dat was redelijk in het begin. Nu hebben ze een max van 12 uur per maand geloof ik. schiet niet op dus.
Alladvantage bestaat al niet meer :(
Zat ik net aan m'n $100 kappen ze ermee... :(

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Hoe zit dat dan met de banners op je eigen site ? zijn daar veel bedrijven voor ?

Ik ben dus lid van kliks maar ben nog op zoek naar concurrentie :)

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 12:30 schreef T het volgende:

Echt niet hehe :P

/me verdient ook nog zat geld met internet, via internet

e-commerce is het keyword tegenwoordig maar mocht je zo je geld willen verdienen: beperk de kosten tot het minimum, want je omzet kan erg schommelen (en zelfs schommelen tot nul).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus ook banneren maar dat zuigt echt ik heb al 31 piek maar nu ze dat leden aanmelden hebben afgeschaft krijg je er niks meer voor!

Cashfiesta vind ik dan nog de beste!

Verder heb ik ook euroclix (ja van betaald gekregen 10 euro)
En kliks moet ik binnenkort ook van bgetaald krijgen!

ik had desktopdollars (wel goed maar zag nergens staan hoeveel het verdiende)
Spedia (zuigt als de t*ring)
en nog veel meer van dar soort programma's!

edit:

Nog iets: Hoe komen jullie aan die grote bedragen?? of hebben jullie gewoon allemaal kabel en laten jullie je comp 24 uur per dag aanstaan??

Verwijderd

Nou ik ben nu lid bij Euroclix.
Je krijgt tegenwoordig steeds meer mailtjes van euroclix, dus misschien word het nog wat

en wat betreft kliks.nl, daar zijn de laatste maanden de uitbetalingen per klik ook iets verhoogd, je hebt nu adverteerders van 25 cent maximaal (je kan ook primium lid worden maar dan heb je een domein nodig en een minimaal aantal bezoekers)

zelf ben k wel tevreden met euroclix

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Het kost meer moeite dan dat het je in geld oplevert!!

Putting the bit in Biton since 1997

Verwijderd

Topicstarter
Die moeite valt wel mee vin ik!!
FF aanmelden baretje downloaden (bij maitltje op ja gelezen klikken)
En klaar ben je??

Dus wat is de moeite??

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
Op zondag 11 maart 2001 15:55 schreef Sjoerdie het volgende:
Ik heb dus ook banneren maar dat zuigt echt ik heb al 31 piek maar nu ze dat leden aanmelden hebben afgeschaft krijg je er niks meer voor!

Cashfiesta vind ik dan nog de beste!

Verder heb ik ook euroclix (ja van betaald gekregen 10 euro)
En kliks moet ik binnenkort ook van bgetaald krijgen!

ik had desktopdollars (wel goed maar zag nergens staan hoeveel het verdiende)
Spedia (zuigt als de t*ring)
en nog veel meer van dar soort programma's!

edit:

Nog iets: Hoe komen jullie aan die grote bedragen?? of hebben jullie gewoon allemaal kabel en laten jullie je comp 24 uur per dag aanstaan??

cashfiesta laat geen eens ads zien de laatste maanden |:(

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Heb eens bij kliks.nl gezeten. Dat was nog betaald worden per klik en soms zelfs per bezoeker. Probleem was alleen dat zij maar 10% van de bezoekersaantallen registreren. Hetzelfde geld voor popupmoney.com. Die lui betalen per popup alleen registreren maar 25 procent van je bezoekers. Had 3 verschillende tellers op die site staan (IP gebonden bezoekerstellers) en wist dus dat ik meer zou kunnen krijgen. Klaagde eens in een mailtje (de eigenaar van allebei de bedrijven is een Nederlander) en zijn commentaar was "je mag blij zijn dat je IETS krijgt en als je verder zeurt delete ik je account. :( Wees dus gewaarschuwd als je met die lui in zee gaat...

Kliks en popupmoney: :r :r :r

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar (trouwe) slaven die elke dag op mijn kliks banner klikken zo verdien ik er toch nog wat aan (ik deel mijn opbrengsten natuurlijk wel)!!

En popupmoney zuigt inderdaad ze geven je veel te weinig en je moet ook nog eens 1 dollar van je saldo afgetrokken voor registrtaie!! :'(

Verwijderd

Ik ben lid van Cashfiesta, getpaid4, euroclix, adframe, epipo, bluetree en nog een aantal anderen.
Ik moet zeggen ik verdien er toch aardig mee, mede dankzij mijn referals.
:7

Verwijderd

Ik ben nou ook een beetje begonnen met online geld verdienen. Ik zou graag mensen willen horen die dit ook doen. Wat zij de beste site's vinden en hoeveel ze ermee verdienen. één ding begrijp ik niet, wat zijn referals??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 13:25:
Ik ben nou ook een beetje begonnen met online geld verdienen. Ik zou graag mensen willen horen die dit ook doen. Wat zij de beste site's vinden en hoeveel ze ermee verdienen. één ding begrijp ik niet, wat zijn referals??
Je kunt misschien beter een nieuw topic starten dan zo'n oud topic omhoog te schoppen :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-02 18:53

Korakal

Up up up!

Zie Xandrios in "wie verdient er ook geld, met online zij..."
Er is genoeg over te vinden, het is niet nodig om die vraag hier nogmaals te stellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.