Beleid ten aanzien 'dubbele' topics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
Bij het zien van dit topic: Sterfdag Michael 'The King of Pop' Jackson
Vraag ik me af, hoe staat het met het beleid, feitelijk is wat de ts met dit topic 'wil' eigenlijk precies wat dit: Michael Jackson topic de laatste x pagina's inhoud.

TS heeft toestemming voor dit topic, ik vraag me dan alleen af, moet het andere topic niet dicht? zeker gezien de oude buiten vandaag ook nog redelijk actief was en er anders een dubbel topic ontstaat.
Er is immers een nieuw topic wat eigenlijk 't zelfde in gaat houden met een nieuwe (erg mooie) topicstart.
Het NSTM en Algemeen beleid brengen weinig duidelijk hierin

[ Voor 3% gewijzigd door GoldenSample op 25-06-2010 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik vind het ook wel een flink overlap, maar die user wil een apart topic voor zijn memoriam. Moet op zich kunnen toch? Om nou alles 100.000 keer te gaan wikken en wegen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
Tja ik vind 't practisch 't zelfde, sluit dan 't oude en ga door in dit...

dan begin ik nog niet over dat we dan overal een herdenkingstopic voor kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk niet dat je zoiets in beleid moet willen vastleggen ;) Soms zijn er gewoon 2 plekken waar je zoiets kunt neerzetten, natuurlijk had die user ff dat ene topic moeten vinden, of de mods, maar het is niet alsof er mensen last van hebben als dit ff mis gaat, misschien dat een mod besluit om het even samen te voegen tot 1 los topic, daarvoor kun je een topicreport doen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt