Toon posts:

Plaats hier uw Pc Systeem configuratie

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Verwijderd

Topicstarter
Een hele goede dag mede tweakers.
het leek mij handig en leuk om een topic te starten waar in iedereen zijn of haar pc configuratie kan plaatsen met bijv. afbeeldingen van de kast de hardware en de opstelling van de kaarten en bekabeling en dergelijke informatie.

waarom
Omdat het misschien handig is voor mensen die graag opzoek zijn naar een upgrade of een nieuw systeem en of inspiratie tekort hebben.
Maar natuurlijk ook voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar wat de buurman of buurvrouw heeft staan in de woon kamer of slaap kamer of schuur

vandaar deze topic :)
(ik weet niet of er al een topic bestaat als deze laat het me weten als dit wel het geval is)

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-12 15:45

ResuCigam

BOFH

Bij tweakers kan je je systeem in je profiel zetten, dat is een stuk handiger dan een topic waar duizenden mensen hun pc posten :)

We do what we must because we can.

Verwijderd

Topicstarter
u waar doe ik dat heb gezocht maar zie het over het hoofd denk ik :F

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2010 21:59 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica