Was laatst eens benieuwd of er nog wat leuks tussen de ICT-boeken zat in de PriceWatch, maar ik kwam een probleempje tegen. Wat deed ik?
- PriceWatch openen
- 'Overige Categorieën' uitklappen
- ICT-boeken aanklikken
- Dan op 'Toon alle filters' klikken
Het probleem is dan dat de pagina niet meer reageert, en dat na verloop van tijd Chrome aanbiedt om het proces/tab waar deze pagina instaat af te sluiten. Dat gecombineerd met de bekende(?) lego-skull van Chrome. Heb nog een paar keer geprobeerd om te wachten, maar dat werkte niet. Dus, dit is dus voor zover ik weet een bug, en het leek me wel handig om die hier even te melden.
Hier is trouwens nog mijn user-agent string:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/533.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/5.0.375.55 Safari/533.4
Edit: Screenies erbij:

Laten we nog eventjes wachten:

Dat gaat 'em dus niet worden. Na deze screen vloog ie er echt uit.
- PriceWatch openen
- 'Overige Categorieën' uitklappen
- ICT-boeken aanklikken
- Dan op 'Toon alle filters' klikken
Het probleem is dan dat de pagina niet meer reageert, en dat na verloop van tijd Chrome aanbiedt om het proces/tab waar deze pagina instaat af te sluiten. Dat gecombineerd met de bekende(?) lego-skull van Chrome. Heb nog een paar keer geprobeerd om te wachten, maar dat werkte niet. Dus, dit is dus voor zover ik weet een bug, en het leek me wel handig om die hier even te melden.
Hier is trouwens nog mijn user-agent string:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/533.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/5.0.375.55 Safari/533.4
Edit: Screenies erbij:

Laten we nog eventjes wachten:

Dat gaat 'em dus niet worden. Na deze screen vloog ie er echt uit.
[ Voor 14% gewijzigd door Orwell op 25-06-2010 14:13 ]