carbon fighter pro letop defect

Pagina: 1
Acties:
  • 662 views

• MangaValk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08-2023
*snip*

Ik heb deze auto gekocht en na twee dagen was bij het achterwiel een stang losgebroken. Dit heb ik gelijmt en ben vervolgens er weer mee gaan rijden.

Ik heb alleen op asfalt gereden, en na drie weken rijden en 3 liter benzine gaan er twee pennen in het differentieel stuk.

Ik heb dus vervolgens contact opgenomen met Conrad, en hun reactie was: "Dat komt door slijtage en wordt niet door garantie gedekt".

Ik vind dit een zeer gebrekkige service.

Ik wil graag anderen hierover waarschuwen door een review neer te zetten, deze:

Kwetsbare auto

Wij hebben deze auto 1 juni gekocht, en zijn er op 7 juni mee gaan rijden. Het was geen zwaar parcours maar slechts heen en weer rijden op asfalt, omdat dat motor volgens de beschrijving ingereden moest worden. Vervolgens is een van de spoor stangen van een achterwiel uit zijn schroefdraadbevestiging gereden. Na deze gelijmd te hebben ben ik er opnieuw mee gaan rijden. Maar na nog geen 3 liter benzine verstookt te hebben, laat het differentieel achter los(pennen gebroken).

Dit heb ik gemeld bij Conrad, maar ze wijven het weg als slijting. Dit betekent dat ik geen garantie heb gekregen. Dit betekent dus dat je volgens hen elke drie weken een nieuw differentieel moet kopen. Wat een fijne auto en een fijne service van Conrad.

*snip*

Weet iemand of dit mag wat zij doen? Ik vind het namelijk niet kunnen dat er elke 3 weken een nieuw differentieel in moet.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2010 22:58 ]

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

manga valk schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:07:
wat denk je afgewezen <> ze halen volgens mij gewoon alle slechte reviews weg
Niet om flauw te doen, maar dit is inderdaad een slechte review. Vol met fouten en het leest niet lekker.

Heb je al geprobeerd om het iets meer te verzorgen en het opnieuw in te sturen?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-01 16:27

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Ik, als zeer vriendelijke tweaker heb even je tekst aangepast, zodat mensen eerder bereid zijn het te lezen. Alstublieft beste mede-tweaker!

*snip*

Ik heb deze auto gekocht en na twee dagen was bij het achterwiel een stang losgebroken. Dit heb ik gelijmt en ben vervolgens er weer mee gaan rijden.

Ik heb alleen op asfalt gereden, en na drie weken rijden en 3 liter benzine gaan er twee pennen in het differentieel stuk.

Ik heb dus vervolgens contact opgenomen met Conrad, en hun reactie was: "Dat komt door slijtage en wordt niet door garantie gedekt".

Ik vind dit een zeer gebrekkige service.

Ik wil graag anderen hierover waarschuwen door een review neer te zetten, deze:

Kwetsbare auto

Wij hebben deze auto 1 juni gekocht, en zijn er op 7 juni mee gaan rijden. Het was geen zwaar parcours maar slechts heen en weer rijden op asfalt, omdat dat motor volgens de beschrijving ingereden moest worden. Vervolgens is een van de spoor stangen van een achterwiel uit zijn schroefdraadbevestiging gereden. Na deze gelijmd te hebben ben ik er opnieuw mee gaan rijden. Maar na nog geen 3 liter benzine verstookt te hebben, laat het differentieel achter los(pennen gebroken).

Dit heb ik gemeld bij Conrad, maar ze wijven het weg als slijting. Dit betekent dat ik geen garantie heb gekregen. Dit betekent dus dat je volgens hen elke drie weken een nieuw differentieel moet kopen. Wat een fijne auto en een fijne service van Conrad.

En wat gebeurt er met mijn review? Deze wordt weggehaald. Ik denk dat ze alle slechte reviews weghalen.

Dus ik raad iedereen aan, koop deze auto niet!

Weet iemand of dit mag wat zij doen? Ik vind het namelijk niet kunnen dat er elke 3 weken een nieuw differentieel in moet.

Graag deze tekst met je openingspost vervangen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2010 22:58 ]

Things are cheaper for a reason

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Patriot

Fulltime #whatpulsert

+1 voor mangavalk

[ontopic]
Ik denk dat er inderdaad wel wat voor te zeggen valt dat zo'n differentieel niet al na 3 weken de geest moet geven, zeker niet als je er zoals je zelf zegt al minder mee doet dan je feitelijk zou kunnen (je stunt er niet mee).

Wat ik zou doen is ze schriftelijk in gebreke stellen, dat is handig als je later verdere stappen wilt zetten en er is een kans dat ze op zo'n brief heel anders reageren dan op een mailtje/telefoongesprek. Let dan wel even op je grammatica en spelling, of laat je brief even nakijken, dan kom je serieuzer over en zullen ze wellicht eerder geneigd zijn je tegemoet te komen.

EDIT:
@Hieronder:
Had een beetje het gevoel dat je hem hier zomaar te kijk zette, terwijl je het bijv. ook via PM had kunnen doen. Anyway, mijn opmerking was ook nergens voor nodig dus die heb ik weggehaald.

[ Voor 19% gewijzigd door Patriot op 24-06-2010 19:47 ]

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-01 16:27

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Patriot schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:37:
minder vriendelijke houding van Reiniertjuhhh
Ik zorg ervoor dat mensen het bericht eerder lezen, en niet kappen om het gebrek aan interpunctie. Ik wil hem dus indirect helpen met zijn probleem. Omdat ik er niet veel van weet, zullen mensen die er wel wat van af weten het eerder lezen ;)

Things are cheaper for a reason

Verwijderd

Heb je gebeld of gemaild?

En hoe heb je je opgesteld?

Mijn ervaring met Conrad is juist dat ze heel coulant zijn, mits je gewoon vriendelijk blijft.

Wat voorbeeldjes:
Bestelling van 60 euro verkeerd geleverd. Ik had een stapel haakse connectoren nodig en kreeg rechte geleverd.
Na 1 telefoontje was het regeld en hoefde ik zelf de rechte connectoren niet terug te sturen.

RC afstandsbediening defect binnen de garantie.
Een vervangende was de volgende dag al binnen, dus voordat ze de defecte hadden ontvangen.

• MangaValk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08-2023
ik had gemaild heel netjes berichtje gestuurd.
maar dan krijg je zo een reactie (daar word ik niet blij van)

Verwijderd

Ik zou ze in dat geval morgen eerst even bellen en netjes het verhaal uitleggen.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01 14:44
Deze review komt veel beter tot zijn recht in de Shopreviews

Verwijderd

frickY schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:23:
Deze review komt veel beter tot zijn recht in de Shopreviews
Geheel mee eens. De OP in dit topic is deels een negatieve review en deels een vraag om oplossing bij een probleem. Aangezien we hier geen ruimte geven voor het plaatsen van negatieve reviews ga ik dit topic een beetje anonimiseren en op slot doen.

Als de TS een nieuw topic wil openen om zijn probleem onder de aandacht te brengen dan kan dat uiteraard, maar dan wel graag een zakelijke weergave van de feiten en gebeurtenissen (dus opmerkingen als "waarschuwing" en "koop niet bij X". Gewoon zakelijk uitleggen wanneer welk product is gekocht bij welke shop voor welke prijs, vervolgens wat er op welke datum stuk is gegaan, en de communicatie naar de shop met tot slot een concrete vraag waarvoor onze input nodig is :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.