Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

xs4all sluit te vroeg af

Pagina: 1
Acties:

• Veneus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 00:41
Hi,

mijn ouders hebben om over te stappen naar glasvezel hun abbo bij xs4all opgezecht per 1 juli.
Nu heeft echter xs4all al veel eerder het abonnement beëindigt.
Tot overmaat van ramp kunnen mijn ouders (en ik) ook al niet meer via de webmail bij onze internetadressen en kunnen dus ook geen auto-forwarder meer instellen.
xs4all zegt uiteraard dat de fout bij de nieuwe aanbieder (hun moeder KPN) ligt terwijl KPN zelf zegt dat ze niet eens KUNNEN opzeggen bij xs4all en dat ze er dus niks aan kunnen doen.

Heeft iemand hier ideeën over?

Ik ben in mijn knopjes http://www.notoyota.nl

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:36
:'(

Maar wat de rest betreft: klachtenbrief naar xs4all schrijven, al denk ik niet dat de boel nog te redden is nu. XS4All kennend hebben ze alles al verwijderd.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:45
Als het goed is hebben die twee partijen afspraken gemaakt om overstappen naadloos te laten gebeuren.

Verder is het sowieso een slecht idee om de mail van je provider te gebruiken, stap gewoon over naar gmail/hotmail/yahoo of koop een eigen domein. Dan heb je in de toekomst geen mailproblemen meer.

• Veneus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 00:41
quote:
Veneus schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:42:
[...] opgezecht [...]
sorry, ik liet me even gaan.
Verder is het sowieso een slecht idee om de mail van je provider te gebruiken, stap gewoon over naar gmail/hotmail/yahoo of koop een eigen domein. Dan heb je in de toekomst geen mailproblemen meer.
Ik heb zelf idd ook gewoon eigen domein en google apps mailserver.
Werkt prima, maar dat kan je van digibeten als mij ouders niet verwachten.
Daarvoor zou het mailadres van de provider voldoende moeten zijn.

Ik snap eigenlijk niet waarom het juist typisch voor xs4all is om meteen het mailaccount te blokkeren.
Bij hun zou ik eerder verwachten dat je tot een aantal maanden na opzegging nog gewoon in je mail kan, of in ieder geval de mail kan forwarden.

Ik vraag me dus ook vooral af of ze dit sowieso MOGEN doen.
Ik hou niet zo van de claim-cultuur, maar ik voel me plaatsvervangend aardig genaaid door xs4all.
En mede door gebruik van IMAP zijn m'n ouders en ik ook nog eens een keer flink wat data kwijt.

p.s.: misschien nog wel het ergste: xs4all kan het wel weer activeren maar dan moeten m'n ouders natuurlijk wel een nieuw internet abonnement afsluiten... hoezo verkoop-drang...

Ik ben in mijn knopjes http://www.notoyota.nl

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
TP → IH

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:35
Veneus schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:58:
[...]

sorry, ik liet me even gaan.

[...]

Ik heb zelf idd ook gewoon eigen domein en google apps mailserver.
Werkt prima, maar dat kan je van digibeten als mij ouders niet verwachten.
Daarvoor zou het mailadres van de provider voldoende moeten zijn.

Ik snap eigenlijk niet waarom het juist typisch voor xs4all is om meteen het mailaccount te blokkeren.
Bij hun zou ik eerder verwachten dat je tot een aantal maanden na opzegging nog gewoon in je mail kan, of in ieder geval de mail kan forwarden.

Ik vraag me dus ook vooral af of ze dit sowieso MOGEN doen.
Ik hou niet zo van de claim-cultuur, maar ik voel me plaatsvervangend aardig genaaid door xs4all.
En mede door gebruik van IMAP zijn m'n ouders en ik ook nog eens een keer flink wat data kwijt.

p.s.: misschien nog wel het ergste: xs4all kan het wel weer activeren maar dan moeten m'n ouders natuurlijk wel een nieuw internet abonnement afsluiten... hoezo verkoop-drang...
Niet om het een of het ander maar Xs4all biedt die maildienst aan als extra. Jij vertrekt als klant, je gaat dus geen geld meer opleveren. Noem mij eens 1 goede reden waarom Xs4all jou e-mail nog zou moeten blijven supporten. Je vertrekt dus dan vervalt die meuk ook uiteraard. Precies de reden waarom je het beste gewoon een gmail accountje regelt. Of een eigen domein, nog beter.

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:51
Dat je nog maanden erna je mail wil kunnen opvragen dat is onbegonnen werk natuurlijk. En een maildienst is tegenwoordig niet meer als extra ;) Iedere provider doet, dus zullen ze vanzelf mee moeten gaan.

En voor de meeste van ons is dat heel simpel gezegd pak een gmail accountje of pak je eigen domein er zijn nog genoeg mensen die niet eens weten wat gmail is. ;)

Verder ben ik het er mee eens dat als je ouders hebben opgezegd voor 1 juli en ze nu al opzeggen dat dat gewoon te vroeg is.

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Ow... Ik heb XS4ALL in Augustus 2009 opgezegd, maar mijn mailadres en webruimte werkt nog steeds.

Ik heb ook geen Pack, want er is sinds september geen enkele facturering van XS4ALL meer geweest.

Jammer dat dit bij de TS zo slecht geregeld is... Ben ik niet van XS4ALL gewend.

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

mail wordt ook niet naar KPN gemigreerd, hence de @xs4all.

Planet/hetnet is een ander verhaal...

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Pagina: 1