1 van mijn gebruikers krijgt op dit moment de melding "Kan de bewerking niet voltooien. Een of meer parameterwaarden zijn ongeldig" als hij een nieuwe e-mail wil beginnen. Uiteraard heb ik al de stappen in: Foutbericht 'Een of meer parameterwaarden zijn ongeldig' tijdens het bijwerken van een taak in Outlook geprobeerd te doorlopen, maar die zijn meer op office 2k3 gericht en niet op Office 2007. Deze gebruiker maakt met Windows 7 64-bit en Office 2007 verbinding met de server die SBS-2003 SP 2 draait.
Het repareren van de Outlook bestanden met scanpst.exe biedt geen oplossing. Ook heb ik al de .ost bestanden in het profiel van de gebruiker gewist en daarmee opnieuw de boel aan laten maken, maar ook dit biedt geen resultaat. Mailen via OWA gaat probleemloos, dus het lijkt een lokaal probleem te zijn.
Wie weet waar ik de oplossing hiervoor kan vinden?
Het repareren van de Outlook bestanden met scanpst.exe biedt geen oplossing. Ook heb ik al de .ost bestanden in het profiel van de gebruiker gewist en daarmee opnieuw de boel aan laten maken, maar ook dit biedt geen resultaat. Mailen via OWA gaat probleemloos, dus het lijkt een lokaal probleem te zijn.
Wie weet waar ik de oplossing hiervoor kan vinden?
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative