welke orb??

Pagina: 1
Acties:

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:54
Hi

ik heb nu een tb 850@1000 lopen, maar dat ding is sinds het overklokken 15 graden warme geworden, naar 55 graden nu,
dat moet zeker koeler kunnen lijkt me, heb nu namelijk een spire koelertje tot max 1ghz, dat houd niet echt over natuurlijk.
Ik dacht dus aan een orbje, maar er zijn zoveel verschillende:
golden, super enz. welke moet ik nou nemen (socketa uiteraard)
avb greetz Onne

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 11:00 schreef onne het volgende:
Hi

ik heb nu een tb 850@1000 lopen, maar dat ding is sinds het overklokken 15 graden warme geworden, naar 55 graden nu,
dat moet zeker koeler kunnen lijkt me, heb nu namelijk een spire koelertje tot max 1ghz, dat houd niet echt over natuurlijk.
Ik dacht dus aan een orbje, maar er zijn zoveel verschillende:
golden, super enz. welke moet ik nou nemen (socketa uiteraard)
avb greetz Onne
Kijk eens op de site van de orbmaker
www.thermaltake.com
Daar staan alle sockets juist georganiseerd.

Verwijderd

Dan zou ik de SuperOrb nemen.
Die loopt tot 1,5GHz
En die CHrome Orb tot 1,3GHz

http://www.thermaltake.com/superorb.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/superorbp1.gif

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

geen orb...>:)

is echt k*t koeler, ik zweer het je... je kan beter een andere koeler zoals de silverado kopen... mijn tb900@1000 met chrome orb is idle 45 graden :( en stressed 64 graden :( en met me silverado tb900@1103 :) :9~ loopt ie idle 30 :) :9~ graden en stressed 45 graden :) :9~

• onne
Op zondag 11 maart 2001 11:21 schreef Master_Egg het volgende:
geen orb...>:)

is echt k*t koeler, ik zweer het je... je kan beter een andere koeler zoals de silverado kopen... mijn tb900@1000 met chrome orb is idle 45 graden :( en stressed 64 graden :( en met me silverado tb900@1103 :) :9~ loopt ie idle 30 :) :9~ graden en stressed 45 graden :) :9~
waar is die silverado te koop??

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 13:21
en hoeveel herrie maakt zo'n ding wel niet?
orbs zijn meestal een stuk stiller en goekoper.

Verwijderd

Silverado is misschien leuk maar de prijs heel wat minder. 150 piek. Kan je beter een FOP38 halen met een Delta MP fan of Sunon fan om zo het geluidsoverlast wat in de ban te houden. Maakt geluid je niet uit dan kan je een Delta HP fan gebruiken.

Wil je het allerbruutste luchtkoeling hebben en maakt prijs en geluid je niet veel uit dan kan jet het beste een Swifttech 462 met Delta 80mm HP fan halen maar dat is wel gelijk 229 piek.

• onne
thnx voor reacties, heb toch die superorb besteld, denk dat dat ding de beste prijs prestatie verhouding heeft,
greetz Onne

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

voor 150 piek heb je de silverado, het is een low-noise koeler die beter presteerd als de de fop-38 en alle alpha koelers en dan ook nog is veelll stiller. Je haalt hem bij www.aconto.de
Pagina: 1