Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-11 10:47

D33F

Tweelingtemmer

Topicstarter
na mijn HTC HD2 anderhalve maand in mijn bezit te hebben kwam ik erachter dat mijn phone niet helemaal lekker werkt als ik een youtube filmpje of andere streaming video wil bekijken.

Soms reboot het toestel al onder het bufferen, maar meestal reboot hij nadat het filmpje een paar seconden afspeelt.

Ook reboot hij als ik muziek zit te luisteren en dan de weer applicatie laat updaten.
Wat ik van mijn kant geprobeerd heb is tientallen hard resets, verschillende stock en custom roms(uiteraard mbv task 29). maar dit alles heeft niks geholpen, ook met een andere batterij geprobeerd / 0 resultaat. Bij de meeste custom roms reboot hij zelfs in idle of onder het opstarten.

Ik heb een vermoeden dat het moederbord misschien gaar is ?

In ieder geval is hij al 1x bij euro twice geweest, hun hebben het display vervangen terwijl hiermee helemaal niks mis mee was toen ik het toestel in reparatie liet gaan. Dus het resultaat is dat ik nog steeds met dezelfde problemen zit als voorheen.

Nu moet ik het toestel weer laten ophalen voor reparatie, hoe kan ik ze duidelijk maken dat ze echt naar youtube moeten kijken bij het testen ? (had dit de eerste keer ook al duidelijk omschreven bij de klacht omschrijving maar blijkbaar is hierna niet gekeken.

Lies are obvious to read because the truth is already written

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Heb je ook al een andere Radio geprobeerd?
Misschien dat dat het op kan lossen.

Zo niet dan zal het idd waarschijnlijk hardware fout zijn. Beetje vaag is het wel :P

Doe gewoon papiertje plakken op het beeldscherm met daar ook de klacht nog is op. Dat zal misschien wel schelen :D

Succes ermee iig

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Topicstarter
verschillende radios heb ik inderdaad ook geprobeerd maar het probleem blijft bestaan.
Btw best een goede tip dat briefje op het scherm :*) als ze het dan nog niet zien dan weet ik het ook niet meer :P

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-11 15:00
Bel HTC en meld je toestel aan voor reparatie. Dit is een gevalletje garantie. Leg je probleem duidelijk uit en laat het ophalen.

Aap!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Topicstarter
harmageddon schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 08:57:
Bel HTC en meld je toestel aan voor reparatie. Dit is een gevalletje garantie. Leg je probleem duidelijk uit en laat het ophalen.
hij is al een keer eerder opgestuurd, maar kwam met hetzelfde probleem terug (wel hebben ze het display vervangen terwijl hiermee niks aan de hand was).

Inmiddels is hij nu voor de 2x opgestuurd, hoop dat ze het nu wel weten te repareren

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Doet hij het ook als hij aan de lader hangt? Tijdje terug een smartphone gehad die willekeurig rebootte (ondanks dat de batterij 100% was opgeladen) maar dat niet deed met een andere batterij of aan de lader.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Topicstarter
Petervanakelyen schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 12:22:
Doet hij het ook als hij aan de lader hangt? Tijdje terug een smartphone gehad die willekeurig rebootte (ondanks dat de batterij 100% was opgeladen) maar dat niet deed met een andere batterij of aan de lader.
mja omdat ik dit ook al vermoedde heb ik hem inderdaad met een andere batterij getest maar helaas het probleem blijft bestaan

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Lijkt inderdaad een hardwaredefect op een niveau waar je niet onmiddelijk aan kan dan. Briefje plakken op scherm en hopen dat ze deze keer wel het defect vinden en meer kan je niet doen...

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Pagina: 1