ik heb al heel lang een probleem, en ik heb geloof ik (bijna) alles geprobeerd.
weet iemand misschien mij nog te helpen?
het probleem is als volgt:
ik heb een probleem met het opzetten van een VPN-Verbinding.
De routing and remote access- service wil namelijk niet starten.
de service staat op autmatisch opstarten, maar ook als ik hem handmatig opstart, dan krijg ik de volgende melding:
De routing and Remote Acces-service op Lokale computer is gestart en is daarna gestopt. Sommige services stoppen automatisch als deze niet door andere services of programma's worden gebruikt.
nou heb ik dus gecontroleerd waar deze service van afhankelijk is.. en deze overige services zijn allemaal ingeschakeld.
in het systeemlogboek staat de volgende beschrijving:
Kan C:\Windows\System32\iprtrmgr.dll niet laden.
onder EVENT ID 20103.
dan staat er verder een link bij voor "online help" van microsoft zelf wat dus eigenlijk niets helpt. alle stappen daar heb ik gevolgd en het probleem is nog steeds niet verholpen.
dit is de link die bij het logboek staat van windows:
http://technet.microsoft....rary/cc733661(WS.10).aspx
ter extra info:
ik heb windows vista home premium SP2.
weet iemand misschien een oplossing?
alsvast bedankt
weet iemand misschien mij nog te helpen?
het probleem is als volgt:
ik heb een probleem met het opzetten van een VPN-Verbinding.
De routing and remote access- service wil namelijk niet starten.
de service staat op autmatisch opstarten, maar ook als ik hem handmatig opstart, dan krijg ik de volgende melding:
De routing and Remote Acces-service op Lokale computer is gestart en is daarna gestopt. Sommige services stoppen automatisch als deze niet door andere services of programma's worden gebruikt.
nou heb ik dus gecontroleerd waar deze service van afhankelijk is.. en deze overige services zijn allemaal ingeschakeld.
in het systeemlogboek staat de volgende beschrijving:
Kan C:\Windows\System32\iprtrmgr.dll niet laden.
onder EVENT ID 20103.
dan staat er verder een link bij voor "online help" van microsoft zelf wat dus eigenlijk niets helpt. alle stappen daar heb ik gevolgd en het probleem is nog steeds niet verholpen.
dit is de link die bij het logboek staat van windows:
http://technet.microsoft....rary/cc733661(WS.10).aspx
ter extra info:
ik heb windows vista home premium SP2.
weet iemand misschien een oplossing?
alsvast bedankt