PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W
Nee, gewoon de 24 pinnen in de 24-pins aansluiting.
In de 8-pinsaansluiting kan ook gewoon een 4 pins, vaak zit hier nog een afdekplaatje op de andere 4 pins connector.
In de 8-pinsaansluiting kan ook gewoon een 4 pins, vaak zit hier nog een afdekplaatje op de andere 4 pins connector.
In de handleiding las ik idd ook iets over een afdekplaatje, maar deze zat er niet op.
Snap niet dat Gigabyte een 8 pins aansluiting gebruikt want volgens mij hebben niet veel voedingen deze aansluiting.
Zodra de andere onderdelen binnen zijn zal ik het op deze manier proberen!
Snap niet dat Gigabyte een 8 pins aansluiting gebruikt want volgens mij hebben niet veel voedingen deze aansluiting.
PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W
Je kan het niet echt verkeerd steken. De kabel en het gat hebben allebei "key notches" (of hoe heet het). Als het zonder veel druk past, zit het goed. Die extra 4 aansluitingen zijn allicht voor zwaardere processoren.
Yes, but no.
Genoeg recente voedingen zijn voorzien van de 8 pins EPS connector.nMad schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 07:09:
In de handleiding las ik idd ook iets over een afdekplaatje, maar deze zat er niet op.
Hij is belangrijk als je zware processoren wilt gebruiken of wilt gaan overclocken op je bord, spanningslijnen kunnen dan stabieler zijn. Een dikke processor of een dikke overklok combineer je doorgaans ook met een fatsoenlijke voeding, en daar zitten die stekkers dikwijls aan.
Normaals zit er idd een afdekplaatje op de "extra" pinnen. Als je dat niet hebt, heb je dan niet stiekem een gebruikt exemplaar moederbord ontvangen?
Er zitten trouwens andere keys op, dus je kunt de stekker er sowieso niet verkeerd in stoppen zonder flink lomp te doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 24-06-2010 08:44 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.