Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
Hi,

Sinds maandag ben ik terug uit vakantie in Noorwegen. Sindsdien heb ik issues met mijn iPhone 3Gs, voordien werkte alles perfect.

Het probleem is het volgende: in de meeste gevallen kan het toestel gewoon niet verbinden met het data netwerk (Proximus België). Er is wel volle ontvangst en bellen werkt ook zonder probleem, evenals WiFi. Na even proberen komt Safari met "Cannot open page" en Mail met "Connection to the server failed". Soms werkt het dan na 10 minuten plots wel, maar het is zeer random.

Wat ik al geprobeerd heb:
-Aan/uitzetten: geen verschil
-3G aan/uit zetten: met enkel gprs zelfde probleem
-Kaart in andere telefoon (Sony XPeria): kan meteen verbinden.
-Reset Network settings: idem

Het toestel is amper 2 maand oud, zou het al naar de vaantjes zijn? Of wat kan ik nog proberen?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 13:17
Full restore al gedaan?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
Bedoel je complete reset van het toestel zodat alle settings verdwenen zijn?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 13:17
gill schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:47:
[...]

Bedoel je complete reset van het toestel zodat alle settings verdwenen zijn?
jup

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
Nee, dat nog niet. Kan ik nog proberen voor ik hem binnen doe voor garantie vermoed ik...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat lijkt me wel handig ja, zou het de oplossing zijn en je zou het niet doen dan mag je een paar weken wachten tot hun technische dienst het heeft gedaan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
Tsurany schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:52:
Dat lijkt me wel handig ja, zou het de oplossing zijn en je zou het niet doen dan mag je een paar weken wachten tot hun technische dienst het heeft gedaan.
Even off-topic mss: wat is de normale termijn voor herstellingen bij Apple (eerste Apple product)?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 4.0 kamp ik ook @random met dit probleem, zelfde symptomen. Zeer Irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook dit probleem na installatie van iOS 4, ik zie wel het 3G icoon boven, maar geen internet.
Toch vervelend als je het nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 16:13
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:59:
Ik heb ook dit probleem na installatie van iOS 4, ik zie wel het 3G icoon boven, maar geen internet.
Toch vervelend als je het nodig hebt!
Heb ik ook gehad, ik heb toen de network settings gecontroleerd en mobiel data verkeer gecontroleerd of dat aan stond.
Dat was bij mij uitgeschakeld.....

Daarnaast heb ik de internet settings handmatig ingesteld. daarna heb de de iphone uitgeschakeld en vervolgens de handmatige settings weer verwijderd en toen nog een keer uit en opnieuw aan en toen werkte het bij mij weer naar behoren.

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Pagina: 1