[PS3/X360] Deathspank

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/DeathSpankSmall.jpg

Vond deze in mijn mail;
(klik om te lezen)
deathspank nieuwsbrief
ze vragen het zo aardig dat ik 'the news graag spread' ;)
was hem eigenlijk een beetje uit het oog verloren. Ondanks de enorme backlog RPG's die ik hier nog heb liggen is het er eentje die ik met vernieuwde interesse in de gaten ga houden.

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/ConceptArt_Dragon1Small.jpg

Ron Gilbert, de mastermind achter Monkey Island, zet zijn tanden in deze sympathiek ogende action RPG. Cartoony, fris en met Gilbert die zijn humoristische stempel hier zeker op zal willen drukken.
Torchlight maar dan "leuk" ;)

als ze me nog eens vragen iets door te sturen, zelfs naar complete vreemden zal ik dat zeker niet nalaten!

hier de site:
http://www.deathspank.com/

en wat screens:
Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/screenshot181-300x168.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/screen1Small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/screen2Small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/screen3Small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/Screenshot011-300x168.jpg

edit: hier een aantal behoorlijk positieve reviews:
1UP
Kotaku
Jan Laros op Tweak
en voor de balans een wat negatievere:
eurogamer

en aangekondigd, weer netjes in de mail op 23 augustus, de sequel:

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/deathspank2.png

waarover hier meer te lezen!

kom maar eens op met die pc versie! ;)

[ Voor 34% gewijzigd door krakbracket op 24-08-2010 19:38 ]

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Had de mail vanochtend vroeg al in mijn bus en daarmee het plan opgevat om een postje te maken over dit spel. Door de vrienden van mijn baas (gatedefender) lukte het me echter niet om dit al gedurende de dag te doen.
volgende keer toch maar eens eerst langs de frontpage dus voor het laatste nieuws! :)

Desalnietemin blijf ik het een interessante vinden. Erg jammer van het ontbreken van een pc release, maar diablo achtige gameplay kan ook prima op de Xbox, imao.

Juli dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Zeer jammer voor pc-gamers. Stijl is geweldig. Doet wat denken aan Torchlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:33:
Zeer jammer voor pc-gamers. Stijl is geweldig. Doet wat denken aan Torchlight.
net wat ik wou zeggen.
De game ziet er super uit.
Zeer jammer dat er alleen op de console van mag worden genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Volgens juni-nummer PC Gameplay komt hij ook naar pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Hurtebise schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:38:
Volgens juni-nummer PC Gameplay komt hij ook naar pc.
Las het ook. Ondanks het feit dat de previewer meldde dat hij had gespeeld met een Xbox kontroller heb ik weer hoop voor de pc :)

...hoewel ik deze dagen écht niet op zolder achter die kerncentrale ga zitten. hooguit wordt er laat op de avond een game gespeeld op de Xbox in de veel koelere woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:58

Willybubba

Nut up or shut up.

Hij staat op XBLA en PSN... Iemand?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Willybubba schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:47:
Hij staat op XBLA en PSN... Iemand?
Spel staat sinds vandaag op PSN voor €12.99
De US Store heeft een demo
Ik gaat deze zeker aanschaffen!
Net gekocht!

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 14-07-2010 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ha! Ik heb 'm net maar binnengehengeld :)

Best vermakelijk, de humor van een Monkey Island met de looting RPG-lite gameplay van een Diablo.

So far so good :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
reviews geven vertrouwen imo! ga hem van het weekend eens binnenhengelen via xbla. ik kan zo op het eerste gezicht niet veel vinden over de (eventuele) pc versie. de preview in de pc gameplay is op het moment het enige hoopgevende lichtpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Iemand een idee waar de instellingen 'Good' en 'Evil' voor zijn?

edit: Zou het alleen voor de simpelste Trophy ooit zijn?!?!
Dispense the Good, Vanquish the Evil

While playing, press on the controller to goto the pause menu, then select Settings, than Global Game Settings. Near the bottom are 2 slide bars with skulls on them labeled good & evil. Slide the skull on the good bar all the way to the right and the one on the evil all the way to the left. The trophy will pop shortly there after.

[ Voor 78% gewijzigd door Ike. op 15-07-2010 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is echt heel erg grappig. De vergelijking met monkey island is niet
overdreven. De humor is erg goed en naar mijn idee ook niet gezocht
(misschien omdat het mijn soort humor is).

Combat is niks bijzonders maar het stoort ook weer niet. Als het nu echt
een Diablo was geweest in deze setting dan hadden ze echt goud gehad.

Tot nu toe is het een prima koop geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
ben van het weekend een eindje bezig geweest in de trial, maar ook ik ga mijn M$ puntjes hier zéker aan besteden!
doet me tot nu toe een stuk meer dan Torchlight; aardige hack&slash, leuke graphics, en humor is ook mijn smaak.
moet wel dicht bij mijn tv gaan zitten, het zoomt net niet goed genoeg in. ( of ik wordt oud...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-10 18:06
Ik heb deze toch ook maar aangeschaft.
Ik moet zeggen, het speelt echt heerlijk weg!

Ik heb sinds tijden niet in een deuk gelegen om de humor in een spel (wat nu dus vrij regelmatig gebeurd)!
Binnenkort maar even de co-op proberen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Zeker leuke game (tot nu toe, na 90+ minuten spelen), ook leuk dat je een avatar award (draakje) en gamepic kan unlocken. Toch een leuke vorm van fan-service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Uitgespeeld, 200/200 achievementpunten ook. Niet dat dat nou zo moeilijk is, maar ach :P

Z'n geld dik waard. De humor is dom, lomp en droog, net als de actie. Soms wel eentonig, maar dat heb je in dit genre (en dan doel ik enkel op de hack & slash-actie) al snel. Soms nog best lastig ook.

spoiler:
Ik had in eerste instantie behoorlijk moeite met de Pips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

De Co-Op is ook erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-10 08:29

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Crap on a stick. Zit ik mezelf (en al mijn vrienden) helemaal lekker te maken met You-Tube filmpjes e.d. van deze game blijkt er geen PC release te zijn.

:( domper

Moet ik toch eens beter op topictitels letten enzo...
Nog info over een PC release?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
't is erg stil wat betreft de pc, helaas. Ik ben ook erg op het verkeerde been gezet door het artikel in de PC Gameplay. meestal zitten ze best goed met hun informatie.
voorlopig zie ik hem nog niet komen naar de pc, ik kan er niets over vinden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik weet niet of er waarheid zit in de geruchtenmolen maar het schijnt dat er wat info aangaande een PC release op de site staan van Deathspank.

Schaamteloze copy van Davio's opmerking op het Tweakers Review artikel van Deathspank:

What platforms will DeathSpank be available on?

So far Xbox LIVE Arcade and PlayStation Network have been announced. Thing is though, we really love getting money, We can’t stress that enough. So we want to bring DeathSpank to as many people as possible. Subscribe to our RSS feed and our #HotheadGames twitter feed or visit here often to catch any new announcements.

Nog een ander citaat:

EA's Jeff Green says, "If you're freaking out about no [Deathspank] PC version announce yet, stop freaking out. EA wants as many people as possible to play it..."

"Our mission at EA Partners is to work with the best talent across the game industry, and we are thrilled to extend our expertise to the leading creative developers in downloadable indie games," said Jamil Moledina, Outreach Director, Business Development at EA Partners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
En als hij dan eindelijk gereleased is voor de pc, dan maar meteen retail mét boxart :)
Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/DS_DA.jpg

(van de hothead site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Titel van die boxart is: 'Rejected DeathSpank Box Art'.
Lijkt mij niet de cover te zijn. Ook vind ik Orphans in de titel een beetje vreemd

[ Voor 39% gewijzigd door Ike. op 03-08-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Ike. schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 17:31:
Titel van die boxart is: 'Rejected DeathSpank Box Art'.
Lijkt mij niet de cover te zijn. Ook vind ik Orphans in de titel een beetje vreemd
zou het écht niet...?? :P

Origins --> Orphans...

iets heel anders: wat vinden jullie van de moeilijkheidsgraad? speel hem op normal en ik moet zeggen dat ik hem toch behoorlijk pittig vind. ik blijf maar eten en potions kappen, en ga toch nog regelmatig de pijp uit.

[ Voor 25% gewijzigd door krakbracket op 04-08-2010 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-10 08:15

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

krakbracket schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 17:36:
[...]

iets heel anders: wat vinden jullie van de moeilijkheidsgraad? speel hem op normal en ik moet zeggen dat ik hem toch behoorlijk pittig vind. ik blijf maar eten en potions kappen, en ga toch nog regelmatig de pijp uit.
Speel ook op normal, maar heel het spel in coop. Dat maakt het voor grote delen flink makkelijker (Pip's volgen de sidekick, die rent rondjes om Deatshspank heen, die op zijn beurt rustig in een paar meppen de Pip's koud maakt, @lvl 12)

Probleem is nu alleen dat alle sidequests gedaan zijn tot aan het Enchanted Forest, en laat ik nu door iedere willekeurige unicorn, die daar in grote getalen rondlopen, in ge one shot killed worden :( Oftewel: terug naar andere delen en grinden in de hoop betere wapens te vinden.

Da's ook iets waar ik van baal, trouwens, heb kort voor ik mn eerste runes vond een berg aan 'slechtere' wapens weggedaan. Laat je voor die runes nu net de wapens nodig hebben die ik gegrind heb...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

AllSeeyinEye schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:27:
[...]

Speel ook op normal, maar heel het spel in coop. Dat maakt het voor grote delen flink makkelijker (Pip's volgen de sidekick, die rent rondjes om Deatshspank heen, die op zijn beurt rustig in een paar meppen de Pip's koud maakt, @lvl 12)

Probleem is nu alleen dat alle sidequests gedaan zijn tot aan het Enchanted Forest, en laat ik nu door iedere willekeurige unicorn, die daar in grote getalen rondlopen, in ge one shot killed worden :( Oftewel: terug naar andere delen en grinden in de hoop betere wapens te vinden.

Da's ook iets waar ik van baal, trouwens, heb kort voor ik mn eerste runes vond een berg aan 'slechtere' wapens weggedaan. Laat je voor die runes nu net de wapens nodig hebben die ik gegrind heb...
spoiler:
Je kunt de Unicorns ontwijken in eerste instantie door over het pad te blijven lopen. Staat ergens in een notitie die je oppakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:33

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Gisteren gekocht. Erg leuk spel! Ben wel een beetje vastgelopen want ik loop nu steeds rondjes in hetzelfde terein...

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Fortune cookies helpen je vrijwel het hele spel door ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Zijn er al mensen die het spel hebben uitgespeeld? Beetje abrupt einde. Zou er een vervolg komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Ja en Ja, zie ook de deathspank forums en trailers, daar zie je content dat niet in het spel zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Vandaag een mail van Deathspank himself ontvangen :P

Er komt een sequel genaamd: Deathspank: Thongs of Virtue
quote: vg247
Thongs of Virtue is 50 percent longer than the first game and features new settings such as the sea, the North Pole and more.

More modern settings mean guns, apparently, and don’t be thinking you’ll be bringing over your progress from the first game: you won’t. You’ll be starting from scratch.

Online multiplayer still won’t be in the game, but off-line two-player co-op will allow the second player to alternate between two characters.

It’s downloadable-only again, and will launch on PSN on September 21 and a day later on XBLA.

The game will cost $15
Afbeeldingslocatie: https://origin.ih.constantcontact.com/fs077/1103500615062/img/6.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door Ike. op 23-08-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
En dán met z'n tweeen via Steam naar de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
krakbracket schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:27:
En dán met z'n tweeen via Steam naar de pc?
huh? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ike. schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:39:
Vandaag een mail van Deathspank himself ontvangen :P

Er komt een sequel genaamd: Deathspank: Thongs of Virtue

[...]

[afbeelding]
Lekkere Co-Op functie zeg, oftewel, 1 player game.

Ik heb de demo ff gespeelt, Het is wel een leuk spel! Maar als ze dit als Co-op aanprijzen mogen ze nog wel ns gaan krabben.. want co-op is samenspelen, en niet omstebeurt :(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Dakreal schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:40:
[...]

Lekkere Co-Op functie zeg, oftewel, 1 player game.

Ik heb de demo ff gespeelt, Het is wel een leuk spel! Maar als ze dit als Co-op aanprijzen mogen ze nog wel ns gaan krabben.. want co-op is samenspelen, en niet omstebeurt :(
?
Je kan met 2 spelers tegelijk (offline) spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ike. schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:58:
[...]

?
Je kan met 2 spelers tegelijk (offline) spelen.
Online multiplayer still won’t be in the game, but off-line two-player co-op will allow the second player to alternate between two characters.
Staat hier wat anders :X

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Lees het nog eens...
Player 2 heeft een optie om uit 2 verschillende karakters te kiezen.
In het eerste deel was player 2 altijd een wizard (Sparkles). In Thongs of Virtue kan player 2 ook als ninja spelen.

Ik heb Deathspank nooit in coop gespeeld, volgens mij was het zo dat player 2 standaard wapens/skills heeft en deze niet te veranderen zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 24-08-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Zouden na de release van de sequel deel 1 en 2 in beeld komen om uitgegeven te worden voor de pc, middels een download platform als Steam?

mijn berichten, al dan niet met afbeelding zijn aan jou wel besteed ;)

• krakbracket
en daar is hij dan, in Amerika nu al en zometeen ook in Europa voor de Xbox en morgen voor de PS3;

Nieuwe speelbare char voor coop, een ninja, een boel nieuwe loot en quests en een voorspelde speelduur van 10 tot 15 uur. |Als je hem in de eerste week binnenhaalt krijg je ook nog extra content.

en als er voldoende like's komen voor de Facebook pagina van Hothead is er ook een soundtrack te downloaden.
hij gaat voor de Xbox 1200 punten kosten en voor de PS3 $14,99.

wie gaat 'em binnenhalen?

[ Voor 0% gewijzigd door krakbracket op 22-09-2010 18:02 . Reden: dikke typo; foor ]

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Ik , ik heb me uitermate vermaakt, maar "veel geld" . dit is een losstaande game , geen add-on?

• Ike.
  • Niet online
it0 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:18:
Ik , ik heb me uitermate vermaakt, maar "veel geld" . dit is een losstaande game , geen add-on?
Geen DLC, Compleet spel.

• Erhnam

Erhnam

[b][message=34730970,noline]krakbracket schreef op woensdag 22 september 2010 @

wie gaat 'em binnenhalen?
Ik ga hem wel binnenhalen. Deel 1 was erg leuk!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Heb deel 1 van het weekend uitgespeeld. Humor was briljant, gameplay werd wel erg herhalend/buttonbashen na een tijdje. Zeker als je zo sterk bent dat de meeste vijanden een eitje zijn nam ik niet de moeite om al die extra's te gebruiken, gewoon 2x A en 1x X en je had bijna alle vijanden wel neer.

Toch twijfel ik nog of ik deel 2 zal aanschaffen, het was wel erg grappig allemaal. Ik wacht de demo wel even af of het nog een beetje vernieuwend is of nog meer van hetzelfde.

• Ike.
  • Niet online
EcoR schreef op woensdag 22 september 2010 @ 20:20:

Toch twijfel ik nog of ik deel 2 zal aanschaffen, het was wel erg grappig allemaal. Ik wacht de demo wel even af of het nog een beetje vernieuwend is of nog meer van hetzelfde.
Thongs of Virtue krijgt geen demo.

• EcoR
  • Niet online
Ike. schreef op woensdag 22 september 2010 @ 20:23:
[...]
Thongs of Virtue krijgt geen demo.
Hmm, dan kijk ik wel wat gameplay footage op youtube.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EcoR schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:19:
[...]

Hmm, dan kijk ik wel wat gameplay footage op youtube.
Ik heb gisteren toch echt uit de US store de demo geplukt (en gisteren uit de NL store de full versie gedownload/unlocked)

Look en feel is exact gelijk aan deel een, de verandering van setting
spoiler:
zie het einde van deel 1
daargelaten, maar die is alleen maar leuk!
Als je snel beslist, trouwens, krijg je er twee addons gratis bij: een extra offline multi personage en een nieuw gebied.

Het geld is het mij dubbel en dwars waard, deel een is 100% gespeeld op zowel mijn account als dat van mijn vrouw! Dit is een spel waar wij beiden veel plezier aan beleefd hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door AllSeeyinEye op 23-09-2010 10:04 . Reden: aanvulling en typo ]

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Je kan toch ook gewoon tannko en snowy mountain nu al downloaden en later gebruiken?

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

AllSeeyinEye schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:01:
[...]
Het geld is het mij dubbel en dwars waard, deel een is 100% gespeeld op zowel mijn account als dat van mijn vrouw! Dit is een spel waar wij beiden veel plezier aan beleefd hebben.
Bij mij net hetzelfde. En mijn vrouw is niet de grootste gamer van het land: veel meer dan wat Flower, Zuma, Bejeweled,... komt ze niet op de PS3, maar toen ze mij DeathSpank zag spelen was ze wel geïntrigeerd. Toen ik de volgende dag van mijn werk terug thuiskwam, zat ze achter de PS3 het spel te "spelen" (lees: proberen uit te vogelen hoe zo'n hack'n slash game werkt).

Haar eerst vertrouwd gemaakt met het spel in co-op en later heeft ze het zelf zitten spelen.

Ik vermoed niet dat ze de casual puzzelgames nu gaat ontgroeien (hoewel ze ook World of Warcraft speelt) en dat ze nu staat te springen om Torchlight of Diablo te gaan spelen, maar het is wel bewijs dat DeathSpank net dat tikkeltje anders is zodat ook gamers en niet-gamers die normaal gezien nooit zo'n spellen spelen aantrekt.

Vanavond Thongs of Virtue uit de store halen. :P

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

De eerste game was zeker meer dan Best Aardig. Zeker door de humor dus deze koop ik ook nog wel :) Gewoon weer een game die wel gewoon leuk is.

En de prijs is zeker te doen voor de hoeveel heid uren plezier zijn de kosten laag. Nu nog even een PSN kaartje scoren. En ja volgens mij is dit een van de games die je wel aan een vriendin kan laten zien ;)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Gisteravond na 10 minuten demo toch maar meteen de volledige versie genomen, kon het niet laten. Nu al weer lekker aan het rondhobbelen, ben benieuwd. Ik moet nog wel even wennen aan het 'moderne' karakter met al die geweren en bommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
it0 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:12:
Je kan toch ook gewoon tannko en snowy mountain nu al downloaden en later gebruiken?
tuurlijk. maar die DLC krijg je nu alleen als je Thongs of Virtue koopt.
AllSeeyinEye schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:01:
Ik heb gisteren toch echt uit de US store de demo geplukt (en gisteren uit de NL store de full versie gedownload/unlocked)
Ik las op het PS3 blog (reply van Mike Kebby) dat er geen demo kwam voor deel 2 in de EU store, misschien verkeerd gelezen :p

[ Voor 40% gewijzigd door Ike. op 24-09-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EcoR schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:22:
Gisteravond na 10 minuten demo toch maar meteen de volledige versie genomen, kon het niet laten. Nu al weer lekker aan het rondhobbelen, ben benieuwd. Ik moet nog wel even wennen aan het 'moderne' karakter met al die geweren en bommen.
Ik gebruik die granaten juist veel meer dan de speciale aanvallen (de heck of heaven e.d.) in deel 1... die dingen verkocht ik meestal direct....
Ike. schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:26:
Ik las op het PS3 blog (reply van Mike Kebby) dat er geen demo kwam voor deel 2 in de EU store, misschien verkeerd gelezen :p
Dat zou goed kunnen kloppen; ik heb de demo uit de US store

[ Voor 23% gewijzigd door AllSeeyinEye op 24-09-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:30:
[...]

Ik gebruik die granaten juist veel meer dan de speciale aanvallen (de heck of heaven e.d.) in deel 1... die dingen verkocht ik meestal direct....

[...]

Dat zou goed kunnen kloppen; ik heb de demo uit de US store
In deel 1 gebruikte ik nooit de runes en hecks en dat soort dingen, gewoon lekker simpel buttonbashen. Alleen die orb die een zwart gat vormde was wel nuttig tegen sterke vijanden (4200 damage).

Ik heb gisteren (voor de Xbox) iig gewoon de demo kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
En gisteren deeltje 2 ook uitgespeeld...Ging er vrij vlot doorheen, ik heb ook nog lang niet alle sidequests gedaan, maar aangezien ik meteen ook alle achievements heb gehaald weet ik nog niet of ik alle quests nog ga afmaken.

Toch erg vermakelijke spellen die ik nog een keer met een vriend in Multiplayer ga doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
EcoR schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:53:
En gisteren deeltje 2 ook uitgespeeld...Ging er vrij vlot doorheen, ik heb ook nog lang niet alle sidequests gedaan, maar aangezien ik meteen ook alle achievements heb gehaald weet ik nog niet of ik alle quests nog ga afmaken.
kun je iets zeggen over hoe vlot het ging bij jou, in het aantal uren dat je (ongeveer) gespeeld hebt? ben benieuwd; ik heb hem nog steeds niet binnengehaald in verband met tijdgebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Je kan helaas niet zien hoeveel uren je al hebt gespeeld, save file geeft dit ook niet aan.
Ik heb er denk ik ongeveer 10 uur over gedaan om alle trophies te halen (incl. The Snowy Mountains DLC).
Enige wat ik nog zou kunnen doen zijn de sidequests. (er zijn er véél)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
In je statslog kun je wel zien hoeveel minuten je hebt gespeeld (helemaal linksonderin)

Uiteindelijk heb ik er net iets minder dan 9 uur over gedaan, inclusief de uitbreiding en alle achievements (moest na het eindgevecht alleen nog 1 outhouse vinden. Wel heb ik dus nog een aantal sidequests niet afgemaakt Completed 93%), daar zou best nog een of twee uur werk in kunnen gaan zitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
en daar komt 'ie dan eindelijk!
26 oktober naar de pc, en als je hem preorderd op Steam is hij met 10% korting te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

krakbracket schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:11:
en daar komt 'ie dan eindelijk!
26 oktober naar de pc, en als je hem preorderd op Steam is hij met 10% korting te krijgen.
YYYYYYEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DeathSpank komt deze maand nog naar de PC en op een later moment ook naar de Mac. Vanaf vandaag is de game, die eerder op PSN en XBLA beschikbaar kwam, te pre-orderen via Steam. Als je dit doet dan krijg je 10 procent korting op de uiteindelijke aanschafprijs. Het is ook mogelijk om DeathSpank samen met Shank te kopen. Koop je deze bundel dan krijg je 15 procent korting.

Volgens Vlad Ceraldi, directeur game development bij ontwikkelaar Hothead Games, is het uitbrengen van DeathSpank op PC en Mac een direct gevolg van de aanhoudende vraag van gamers. Hij voegt eraan toe dat ze bijzonder verheugd zijn dat DeathSpank zo populair geworden is. "De humor, het verhaal en de gameplay-elementen zijn allemaal geïnspireerd op enkele van onze favoriete PC games", aldus Ceraldi.
(heb ik netjes en eerlijk gejat van fok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Naast deeltje 1 is nu ook deel 2 (Thongs of Virtue) 100%.
Heb me met deze twee spellen bijzonder goed vermaakt. Wat mij betreft wordt dit nog wel even uitgemolken }:O

spoiler:
Het enige minpuntje (als dat zo mag heten) is dat ik de DLC van TOV heb gedaan op lvl 16 (lvl 17 tegen de tijd dat ik bij de Taking Tree was), en onderweg dus al de beste ice en fire wapens uit het spel opgehaald heb, alsook een armor dat beter is dan Awesomeness en het pakje dat je op de ruimtebasis krijgt).
Combineer de DLC armor en de DLC wapens met de runes van 1M stuk uit de weapon shop en je bent onverslaanbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

al wat bekend of de release date van deathspank op de PC?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
FloydRaalte schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:54:
al wat bekend of de release date van deathspank op de PC?!
Deathspank, Orphans of Justice is sinds 26 oktober op de pc te krijgen via Steam.
Over Thongs of Virtue is nog niets bekend. Hij zal ongetwijfeld nog wel komen; de ESRB heeft alvast een rating gemaakt, maar wanneer? wie zal het zeggen...

Verwijderd

krakbracket schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:24:
[...]

Deathspank, Orphans of Justice is sinds 26 oktober op de pc te krijgen via Steam.
Over Thongs of Virtue is nog niets bekend. Hij zal ongetwijfeld nog wel komen; de ESRB heeft alvast een rating gemaakt, maar wanneer? wie zal het zeggen...
IDD, ben hem nu aan het spelen, heerlijk spel:

I am DEATHSPANK!

btw, kan de op de titel aanpassen zodat ook PC vermeld staat? dan komen er misschien wat meer mensen er op af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Wat een super vermakelijk game dit zeg! Awesome! Ik vindt dit spel echt super goed gedaan. Eindelijk een semi-frisse wind in het land van de Hack and Slash - RPG's. En wat een humor! Even een voorbeeldje alsmede een kleine spoiler, ik kan het niet laten!

Op een gegeven moment (vrij snel in het begin van de game) kom je een boer tegen die geweldig grote bessen aan het kweken is waar hij elk jaar een wedstrijd mee wint. Zijn geheim: Demonenstront als kompost! Je krijgt van hem, indien je hem helpt om "Crap" te vergaren, een wapen. Dit is een stok met een schoen aan het einde om zo de demons te lijf te gaan. Je raad het al "To beat the crap out of them"! Geniaal! Je kunt ze er niet mee doodmeppen maar wel net zo lang to ze een plakaat poep laten vallen. Daarna wissel je van wapen om ze af te maken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-10 22:48
Het nieuwste deel van deathspank is over een week te spelen en nu via steam te bestellen. Kan niet wachten :). Deel 1 was erg vermakelijk.

Edit: voor pc uiteraad.

[ Voor 8% gewijzigd door Tukker_T op 23-11-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man_in_a_shed
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-10 14:17

Man_in_a_shed

Kunstenaar aan huis

Tukker_T schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:19:
Het nieuwste deel van deathspank is over een week te spelen en nu via steam te bestellen. Kan niet wachten :). Deel 1 was erg vermakelijk.
Dat is zeer goed nieuws! Eerste deel deze week gespeeld, en 't was echt briljant! Vooral de humor en de prachtige tekeningen zijn echt enorme pluspunten. Dit topic mag wat mij betreft wel een stuk langer worden.

What a terrible world we live in where ninjitsu can't solve our problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb gisteren Deathspank (1e deel) gehaald via Steam, maar ligt het aan mij of is het erg moeilijk? Ik ben nu lvl 15 en ik wordt constant afgeslacht door de Pip Marauders enzo, die lvl 14 zijn.. Ze doen echt enorm veel damage, en er zijn gewoon geen goede ranged wapens.. heb er tot nu toe sowieso maar 2 gezien 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ik vond deel 1 & 2 erg makkelijk. Je moet alleen erg vaak 'eten' om niet dood te gaan.
De meeste vijanden hebben allemaal een zwakte. Met het juiste wapen zijn ze zo dood. ;)

Gebruik Fire wapen(s) voor Pips

[ Voor 38% gewijzigd door Ike. op 18-12-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ik heb beide delen vrijwel geheel met mijn vrouw gespeeld, steeds een van beiden als Sparkles. Dan kan je healen en gebruik je vrijwel geen voer. De potions trophie was dus echt een uitdaging om te halen (kopen drinken kopen drinken etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Voor mijn gevoel was deel 1 een stuk beter te doen in coöp. zonder de healer had ik ook erg veel moeite met veel tegenstanders.
nog steeds geen tijd gehad om deel 2 te gaan spelen... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb net deel 1 uitgespeeld en meteen deel 2 gedownload :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1