Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik XP drivers kan vinden voor de Compaq SR5722NL - Op de website van compaq hebben ze alleen w7 en vista.

Wie kan mij een link geven waar ik ze kan downloaden?
ik weet niet precies hoe het werkt, misschien werkt elke driver voor XP op deze computer.
Wie kan me helpen?

Groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Zoek je drivers voor de mobo of iets anders,

Als uw besturingssysteem niet in de lijst staat, heeft HP momenteel geen software- of driverdownloads beschikbaar voor uw product voor dat besturingssysteem of deze zijn niet beschikbaar in de taal die u gekozen heeft. Wijzig de taal door op de link "Taal wijzigen" op deze pagina te klikken om software of drivers in een andere taal te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:30
Ik denk eerst dat je inderdaad drivers voor je moederbord moet gaan zoeken.
Dus ik zou zeggen van schroef de kast open en kijk wat voor type nummer je daar vind en ga daar eens op googlen.
Verder is mijn vraag ook van wat heb je zelf al gedaan om drivers te vinden behalve de hp website?
Google e.d.???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mexel schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:28:
Zoek je drivers voor de mobo of iets anders,

Als uw besturingssysteem niet in de lijst staat, heeft HP momenteel geen software- of driverdownloads beschikbaar voor uw product voor dat besturingssysteem of deze zijn niet beschikbaar in de taal die u gekozen heeft. Wijzig de taal door op de link "Taal wijzigen" op deze pagina te klikken om software of drivers in een andere taal te zoeken.
Die melding kreeg ik ook, daarom vroeg ik me af of er nog andere manieren zijn die ik kan gebruiken om wel drivers voor mn pc te krijgen.

Ik heb gewoon de drivers nodig, voor LAN verbinding beeld geluid etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
biertjuh? schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:34:
Ik denk eerst dat je inderdaad drivers voor je moederbord moet gaan zoeken.
Dus ik zou zeggen van schroef de kast open en kijk wat voor type nummer je daar vind en ga daar eens op googlen.
Verder is mijn vraag ook van wat heb je zelf al gedaan om drivers te vinden behalve de hp website?
Google e.d.???
Op google had ik gezocht naar Windows XP drivers Compaq SR5722NL, maar ik kreeg niet veel nuttigs, dus vandaar dacht ik ; ik ga het hier vragen

Kan ik mijn moederbord ook op dxdiag vinden?
Had ff gekeken, staat hier volgens mij niet bij.

Ik heb nu Everest gedownload, alleen waar vind ik het type van mijn moederbord?

Ik ben tot dit gekomen;

Moederbord:
CPU Type Unknown, 2600 MHz
Moederbordnaam Onbekend
Moederbord Chipset Onbekend
Systeemgeheugen 1792 MB
BIOS Type AMI (11/05/08)
Communicatiepoort RIM Virtual Serial Port v2 (COM3)
Communicatiepoort RIM Virtual Serial Port v2 (COM4)

Wat moet ik nu?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

Er zijn meerdere programma`s voor het uitlezen van je mobo specs, probeer eens een paar anderen, en kijk op de mobo zelf voor nummertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:05
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:41:
[...]
Ik heb nu Everest gedownload, alleen waar vind ik het type van mijn moederbord?

Wat moet ik nu?
De specs van de machine kun je gewoon op de HP site vinden onder productinformatie:

Mainboard: Asus M2N78-LA
Chipset: Nvidia 9100
Audio: Realtek ALC 888S
LAN: Chipset integrated
Video: Nvidia 9100

Voordat je de audio drivers installeert zorg dat je SP3 er al op hebt staan. In principe mis je nu nog de chipset drivers (sm bus) en netwerk kaart. Hiervoor moet je misschien wat uitproberen, 'k zou beginnen met de drivers voor de nForce 7-series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 00:00:
[...]
De specs van de machine kun je gewoon op de HP site vinden onder productinformatie:

Mainboard: Asus M2N78-LA
Chipset: Nvidia 9100
Audio: Realtek ALC 888S
LAN: Chipset integrated
Video: Nvidia 9100

Voordat je de audio drivers installeert zorg dat je SP3 er al op hebt staan. In principe mis je nu nog de chipset drivers (sm bus) en netwerk kaart. Hiervoor moet je misschien wat uitproberen, 'k zou beginnen met de drivers voor de nForce 7-series.
Erg bedankt, ik denk dat ik hier wel verder mee kom

:)
Pagina: 1