Nieuwe laptop werkt niet samen met accu/netvoeding.

Pagina: 1
Acties:

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik heb zojuist een nieuwe notebook gekocht, de Acer Aspire 5542G.

Met de meegeleverde netvoeding werkt de laptop prima. Echter, zodra ik de accu EN de netvoeding tegelijktijdig heb aangesloten, piept de laptop bij iedere muisklik en toets aanraking. Tevens zie ik rechtsonder in de taakbalk het power-icoontje steeds switchen tussen accu/netvoeding.

Heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn? Ik heb me helemaal gek gezocht, maar er schijnt niemand(?) te zijn met een gelijkwaardig probleem.

Alvast bedankt.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

accu er niet goed in gedaan.
of de stekker er niet goed in.

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Of als het dat niet is: terug ermee, nieuwe accu halen.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Mexel schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:55:
accu er niet goed in gedaan.
of de stekker er niet goed in.
Jawel. De accu kan er maar op 1 manier in, en die werkt ook gewoon (computer start op zonder netstroom).
De stekker zit er ook goed in, want momenteel werk ik op de laptop ZONDER accu, dus met de netkabel.

Heel vreemd probleem.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-11 17:27
Heb ik een keer eerder gezien bij een laptop bleek later dat het een productiefout was kan je hem nog terug brengen? of ander bij de iwnkel waar je hem gekocht heb vragen of ze een ander model even aan het stroom kunne hangen om te kijken of dan hetzelfde probleem voorkomt.

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

Idd terug brengen en heb je dit probleem ook bij meerdere stop contacten, en is het een geaarde contact en stekker.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Of een te lichte adapter.

Wie weet heeft de winkel gewoon wat retourgoederen bij elkaar geknald. niet onmogelijk. maar wel onmogelijk om voor mij op te maken

dus, wat zijn de amperages en voltages op de laptop en voeding?

Iperf

Pagina: 1