“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
accu er niet goed in gedaan.
of de stekker er niet goed in.
↓ volgende bericht hieronder ↓
Of als het dat niet is: terug ermee, nieuwe accu halen.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Jawel. De accu kan er maar op 1 manier in, en die werkt ook gewoon (computer start op zonder netstroom).Mexel schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:55:
accu er niet goed in gedaan.
De stekker zit er ook goed in, want momenteel werk ik op de laptop ZONDER accu, dus met de netkabel.
Heel vreemd probleem.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Heb ik een keer eerder gezien bij een laptop bleek later dat het een productiefout was kan je hem nog terug brengen? of ander bij de iwnkel waar je hem gekocht heb vragen of ze een ander model even aan het stroom kunne hangen om te kijken of dan hetzelfde probleem voorkomt.
Idd terug brengen en heb je dit probleem ook bij meerdere stop contacten, en is het een geaarde contact en stekker.
↓ volgende bericht hieronder ↓
Of een te lichte adapter.
Wie weet heeft de winkel gewoon wat retourgoederen bij elkaar geknald. niet onmogelijk. maar wel onmogelijk om voor mij op te maken
dus, wat zijn de amperages en voltages op de laptop en voeding?
Wie weet heeft de winkel gewoon wat retourgoederen bij elkaar geknald. niet onmogelijk. maar wel onmogelijk om voor mij op te maken
dus, wat zijn de amperages en voltages op de laptop en voeding?
Pagina: 1