Toon posts:

asus p6t deluxe v2 + i7 930

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik mijn setje rond gekregen.

Te weten een

I7 930
Asus p6t deluxe v2
corsair xms3 ddr3 6gb 8

Min of meer bij elkaar gesprokkeld van v&a en marktplaats (geheugen)...

Echter geeft het geen post. Moederbord gaat gewoon aan van alles geprobeerd (reset, cmos, batterij er half uur uit, andere dimm volgorde, 2 dimms, twee verschillende videokaarten)... Maar krijg geen beeld, krijg ook geen 'bios piepjes'.

Verschil in alles als ik cpu uit het systeem haal is dat het ledje bij het geheugen (in manual staat niet wat dit inhoud maar moet wel gaan branden volgens youtube en search verhalen) niet meer brandt ... Als ik hem start met cpu brandt het ledje wel.

Nu heb ik sterk het vermoeden (heb koper al mailtje gestuurd of hij mogelijk uitsluitsel kan geven) dat bios versie de i7 930 niet ondersteunt.

Iemand enig idee wat ik anders nog kan proberen? Of moet ik opzoek - naar een aardige tweaker - die mij wil helpen het mobo te (proberen) flashen met een i7 920 oid.

- EDIT
Ik wacht nog even af of ik tweaker die mij het bordje heeft verkocht kan vertellen wat voor bios versie er op staat.. maar als er iemand in Spijkenisse, hoogvliet of omstreken woont - die dit topic toevallig leest - en een i7 920 aan mij wil lenen voor 30 minuten (met toezicht in eigen huis - ik neem alles mee - ) GRAAG ! ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2010 19:53 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk dat je er idd een i7 920 in moet duwen en dan flashen. Hoogstwaarschijnlijk werkt je huidige cpu niet zonder biosupdate

Verwijderd

Topicstarter
Geheugen zat in sloten 1,3,5 moest in 2,4,6 |:( ... Waar die logica vandaan komt weet ik niet maar loopt als een zonnetje.

edit bedankt voor de reacties.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2010 11:52 ]